Se :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

lyder godt! Ved nemlig godt du ikke er sminkedukke, men måtte hellere lige nævne det

GLÆDER mig

jaa men det kan jo ske at man lige tager lidt foundation på hvis bumserne driller lidt
Men der er nu sjældent det er så meget at jeg tager det på.
Det sker kun når jeg skal i byne ( hvilket sker MEGET MEGET sjældent )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Vil jeg gerne tro. Det giver jo også den lille en stor tryghed at mærke den ro mor og far har, og at der ikke er nogen spændinger.

nemlig.. På den måde er det jo ligesom med dyr

Anmeld

17. maj 2010

ekzunz

Nøj hvor er hun skøn... Jeg synes hun ligner dig - men nu har jeg heller ikke set hendes far....

(Og nu er jeg jo en gammel kone - så husk lige at vende hende den anden vej på køkkenbordet inden hun begynder at rulle....)

Rikke - som et øjeblik troede hun var på Arto....

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Nøj hvor er hun skøn... Jeg synes hun ligner dig - men nu har jeg heller ikke set hendes far....

(Og nu er jeg jo en gammel kone - så husk lige at vende hende den anden vej på køkkenbordet inden hun begynder at rulle....)

Rikke - som et øjeblik troede hun var på Arto....

hun ligger også den anden vej hvis jeg ikke står lige ved siden af hun er  nemlig kommet i trillehumør allerede.. Og som regel ligger hun på vores spisebord i stedet, hvis jeg arbejder med noget hvor jeg ikke lynhurtigt kan være over hende.. Der kan hun nemlig trille ligeså tosset  hun vil Jeg tør ikke have hende liggende sådan på køkkenbordet hvis jeg ikke står lige ved siden af

Anmeld

17. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

nemlig.. På den måde er det jo ligesom med dyr

Ja, faktisk Er spændt på om jeg kan bevare roen.

Har aldrig problemer med temperament, med små børn og hunde..

Men efter at have mødt kærestens kat, har jeg fundet ud af at jeg kan hidse mig op..

Hans kat, ødelægger døre, dørkarme, vinduer, savler på tingene, så der bliver helt gult hvis jeg ikke har set han har gjort det, og fået tørret det væk, og som kan mijave op til 4 timer - i træk.. Ja, den kan få mig helt op at ringe

Anmeld

17. maj 2010

ekzunz

hun ligger også den anden vej hvis jeg ikke står lige ved siden af hun er  nemlig kommet i trillehumør allerede.. Og som regel ligger hun på vores spisebord i stedet, hvis jeg arbejder med noget hvor jeg ikke lynhurtigt kan være over hende.. Der kan hun nemlig trille ligeså tosset  hun vil Jeg tør ikke have hende liggende sådan på køkkenbordet hvis jeg ikke står lige ved siden af

Ih - jeg regner altså også med at du har helt styr på det... 

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Ja, faktisk Er spændt på om jeg kan bevare roen.

Har aldrig problemer med temperament, med små børn og hunde..

Men efter at have mødt kærestens kat, har jeg fundet ud af at jeg kan hidse mig op..

Hans kat, ødelægger døre, dørkarme, vinduer, savler på tingene, så der bliver helt gult hvis jeg ikke har set han har gjort det, og fået tørret det væk, og som kan mijave op til 4 timer - i træk.. Ja, den kan få mig helt op at ringe

lyder som en pænt irriterende kat

Og selvfølgelig kan du bevare roen.. Du skal bare gøre ligesom mig - tænk på at det ikke er for at irritere dig han skriger, men fordi der er noget der irriterer! Og det eneste de har brug for er deres faste holdepunkt - MOR

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Ih - jeg regner altså også med at du har helt styr på det... 

det går jo stærkt lige pludselig, når først de får trillet...!! Og så er der sgu langt ned fra sådan et køkkenbord Ih, tør slet ikke tænke på det!

Anmeld

17. maj 2010

ekzunz

Caroline86 skriver:

det går jo stærkt lige pludselig, når først de får trillet...!! Og så er der sgu langt ned fra sådan et køkkenbord Ih, tør slet ikke tænke på det!

Nej det går hurtigt lige pludselig.... jeg fandt nogle billeder igår hvor Klara bare ligger på puslebordet i baggrunden.... heldigt der ikke skete noget...

Men det er jo samtidig en super-skøn tid hvor man kan have dem på køkkenbordet eller spisebordet - så har man lidt mere ro til at lave andre ting imens...

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Nej det går hurtigt lige pludselig.... jeg fandt nogle billeder igår hvor Klara bare ligger på puslebordet i baggrunden.... heldigt der ikke skete noget...

Men det er jo samtidig en super-skøn tid hvor man kan have dem på køkkenbordet eller spisebordet - så har man lidt mere ro til at lave andre ting imens...

altså vi er jo så heldige at Laura putter sig ved 18-tiden så vi kan lave mad og spise i fred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.