Se :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tak, søde!!!

Nu går der jo heller ikke længe før du får din skønne guldklump i armene!!

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1145

Hun er tosset med den larve! Men den kan også spille musik, prasle, rangle, pive osv (hun er vild med prasle prasle )

Hun har lidt forskelligt fra Lamaze og hun er pjattet med det (det af det hun forstår, altså).. Hun har også elgen og den har vi faktisk hængende over køkkenbordet så hun kan ligge der og kigge på den mens vi laver mad Der findes meget godt legetøj.. Det vigtigste er at de kan nogle spændende lyde og har nogle gode farver og strukturer. De ting der praler hitter virkelig herhjemme...

Lige et billede af elgen

Nej tiden går jo super stærkt. Og ihh hvor jeg glæder mig til at se min dejlige lille søn.

Har nemlig haft meget kig på Lamaza-legetøj. Syntes bare det ser så super godt ud nemlig

Har haft kig på elefanten og elgen Så det lyder det da til vi skal have fat i, og hvor smart med at hænge sådan et legetøj op, den lille kan se på mens man laver mad - genial idé og hermed hugget

Hun lyder bare så super skøn din dejlige datter og ser også sådan ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Nej tiden går jo super stærkt. Og ihh hvor jeg glæder mig til at se min dejlige lille søn.

Har nemlig haft meget kig på Lamaza-legetøj. Syntes bare det ser så super godt ud nemlig

Har haft kig på elefanten og elgen Så det lyder det da til vi skal have fat i, og hvor smart med at hænge sådan et legetøj op, den lille kan se på mens man laver mad - genial idé og hermed hugget

Hun lyder bare så super skøn din dejlige datter og ser også sådan ud

hug du bare løs

Jeg glææææder mig til at se billeder af ham dem bette prins!!!! Og i øvrigt få beskeden at NU sker der noget... (Men vent liiiige lidt endnu, tak )

Hun er virkelig et fantastisk lille væsen og jeg elsker hende højere og højere for hver dag der går! Og se sker der bare så meget i hendes udvikling lige nu at det er svært at følge med!

knus

Anmeld

17. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

hug du bare løs

Jeg glææææder mig til at se billeder af ham dem bette prins!!!! Og i øvrigt få beskeden at NU sker der noget... (Men vent liiiige lidt endnu, tak )

Hun er virkelig et fantastisk lille væsen og jeg elsker hende højere og højere for hver dag der går! Og se sker der bare så meget i hendes udvikling lige nu at det er svært at følge med!

knus

Hehe tak tak

Ja, han skal lige blive derinde lidt i nu, den lille bokser Men tiden går bare så hurtigt, så inden vi får set os om, sidder jeg herinde på baby, og skriver... underhold mig! Jeg har veer og skal få tiden til at gå med noget, indtil de bliver hyppige... hehe..

Ihhh hvor dejligt smukke, hvordan har det været med at finde rytme med hende?

Hvor spændende. Læser i babyblad for tiden, om de 8 trin barnet går igennem det første år. SÅ spændende, syntes jeg..

Anmeld

17. maj 2010

Valle81

Ej hvor nogle gode billeder af hende:0)

Hun er jo en darling uden lige:0) Og Lamaze er bare lækkert:0)

Det er så sjovt når legetøj begynder at sige dem noget og de kan føle smage og røre ved det:0)

Anton har ikke opdaget sine hænder endnu, men snakketøjet er på gled konstant. Så hans uro på badeværelset og legetøjet på legetæppet for en masse fortællinger:0) Han snakker helt vildt:0)

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Hehe tak tak

Ja, han skal lige blive derinde lidt i nu, den lille bokser Men tiden går bare så hurtigt, så inden vi får set os om, sidder jeg herinde på baby, og skriver... underhold mig! Jeg har veer og skal få tiden til at gå med noget, indtil de bliver hyppige... hehe..

Ihhh hvor dejligt smukke, hvordan har det været med at finde rytme med hende?

Hvor spændende. Læser i babyblad for tiden, om de 8 trin barnet går igennem det første år. SÅ spændende, syntes jeg..

Hun får selv lov til at styre sin rytme. Men som oftest spiser hun ved midnats tid, kl.5 og kl.8 og så ellers 3-4 gange i løbet af dagen afhængigt af hvad vi laver og hvornår hun bliver sulten

Jeg blev anbefalet den bog der hedder "vidunderlige uger" og den er bare fantastisk. Handler nemlig om de mentale tigerspring, men er bare beskrevet meget bedre end i bladene (man bliver forskrækket når baby ikke opfører sig som der står, men bogen beskriver flere sider af samme spring). Den kan jeg varmt anbefale!

Jeg skal nok undeholde dig når du får veer.. det lover jeg

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Ej hvor nogle gode billeder af hende:0)

Hun er jo en darling uden lige:0) Og Lamaze er bare lækkert:0)

Det er så sjovt når legetøj begynder at sige dem noget og de kan føle smage og røre ved det:0)

Anton har ikke opdaget sine hænder endnu, men snakketøjet er på gled konstant. Så hans uro på badeværelset og legetøjet på legetæppet for en masse fortællinger:0) Han snakker helt vildt:0)

taaark søde!

Jeg kan godt huske da Laura begyndte at snakke med girafferne på uroen! Og så gik der ikke lang tid før hun fandt ud af at sparke til dem

Hun fortæller HVER morgen hvad hun har drømt (gætter vi på ) og når Daniel kommer hjem snakker hun med ham i 30 min tid hvor hun fortæller og knurrer, danser med arme og ben og kigger forventningsfuldt på ham og venter på han skal svare, grine osv Det er bare SÅÅÅ skønt når de sidder der og fortæller hinanden røver historier! Og når hun så bliver rigtig begejstret kommer der et skrig/hvin så højt at hun forskrækker sig selv, bliver helt stille og derefter begynder at grine!!!

De er simpelthen så herlige, de små størrelser!!!

Anmeld

17. maj 2010

MinWilliam

Ej hvor er hun bare skøn

Anmeld

17. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Hun får selv lov til at styre sin rytme. Men som oftest spiser hun ved midnats tid, kl.5 og kl.8 og så ellers 3-4 gange i løbet af dagen afhængigt af hvad vi laver og hvornår hun bliver sulten

Jeg blev anbefalet den bog der hedder "vidunderlige uger" og den er bare fantastisk. Handler nemlig om de mentale tigerspring, men er bare beskrevet meget bedre end i bladene (man bliver forskrækket når baby ikke opfører sig som der står, men bogen beskriver flere sider af samme spring). Den kan jeg varmt anbefale!

Jeg skal nok undeholde dig når du får veer.. det lover jeg

Skulle også være det bedste, men hvor hurtigt gik det med at forstå/finde hendes rytme? (er lidt nysgerrig hehe)

Uhh den må jeg have fat i Tak, smukke...

Ihh dét må du love mig, du gør Tak, smukke...

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Caroline86 skriver:

Min fine lille pige...

Hun har fået øjnene op for at hendes målerlarve (Lamaze) er sjov

Altså Caroline, hun er bare for lækker den lille Laura...

Har faktsik stået og luret på den målerlarve idag, men lod den ligge... mon ikke det ender med at jeg har den + mange andre sager med hjem endag...??

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Skulle også være det bedste, men hvor hurtigt gik det med at forstå/finde hendes rytme? (er lidt nysgerrig hehe)

Uhh den må jeg have fat i Tak, smukke...

Ihh dét må du love mig, du gør Tak, smukke...

tror der gik en måneds tid så begyndte det at køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.