jeg har fået en gave : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

JustAnotherName

Sikke en mor. Dejligt med sådan lidt forkælelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

sarahb

Milka skriver:

fra min mor hun synes jeg har det lidt hårdt for tiden, og derfor skulle jeg have en sodastream maskine så jeg kan lave mit eget danskvand (er stor fan af danskvand). jeg ved ikke hvordan de to ting hænger sammen, men jeg er VILDT glad for den

sidder og nyder et glas lige nu ... iskoldt og med lidt lime og et par hindbær i. det er bare så forfriskende!

SNYYYD!!
r godt misundelig. har en kæææmpe trang til dansk vand.. mums...
Det er jo så hyggeligt du lige kan stå der og fikse din drink...
Husker den tydligt fra jeg var barn, med alt muligt sirup man kunne putte i

Anmeld

17. maj 2010

Milka

sarahb skriver:

SNYYYD!!
r godt misundelig. har en kæææmpe trang til dansk vand.. mums...
Det er jo så hyggeligt du lige kan stå der og fikse din drink...
Husker den tydligt fra jeg var barn, med alt muligt sirup man kunne putte i

har ind til videre drukket 2 ltr i dag laver det med rigtig meget brus i så det kradser i halsen som iskold cola gør. love it!!!

hvordan med jeres usa-tur, bliver det til noget?

Anmeld

17. maj 2010

sarahb

Milka skriver:

har ind til videre drukket 2 ltr i dag laver det med rigtig meget brus i så det kradser i halsen som iskold cola gør. love it!!!

hvordan med jeres usa-tur, bliver det til noget?

mmmm du må ikk fortælle om det.. jeg har sååå meget lyst... Danskvand er ikke det samme mere, der er slet ikk nær så meget brus i mere

Jamen vi ved stadig ikke noget. han var lige ude og hente sit pas i torsdags da han skulle til bruxell fredag, så vil han ringe i morgen og høre om han skal komme ud og aflevere det igen. Men ellers INTET nyt.

Men isaac og jeg tager afsted alligevelm hvis det værste skulle ske.. Men det er bare ikke det samme uden ham

Anmeld

17. maj 2010

Milka

sarahb skriver:

mmmm du må ikk fortælle om det.. jeg har sååå meget lyst... Danskvand er ikke det samme mere, der er slet ikk nær så meget brus i mere

Jamen vi ved stadig ikke noget. han var lige ude og hente sit pas i torsdags da han skulle til bruxell fredag, så vil han ringe i morgen og høre om han skal komme ud og aflevere det igen. Men ellers INTET nyt.

Men isaac og jeg tager afsted alligevelm hvis det værste skulle ske.. Men det er bare ikke det samme uden ham

krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.