jeg har fået en gave : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Milka

fra min mor hun synes jeg har det lidt hårdt for tiden, og derfor skulle jeg have en sodastream maskine så jeg kan lave mit eget danskvand (er stor fan af danskvand). jeg ved ikke hvordan de to ting hænger sammen, men jeg er VILDT glad for den

sidder og nyder et glas lige nu ... iskoldt og med lidt lime og et par hindbær i. det er bare så forfriskende!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

fra min mor hun synes jeg har det lidt hårdt for tiden, og derfor skulle jeg have en sodastream maskine så jeg kan lave mit eget danskvand (er stor fan af danskvand). jeg ved ikke hvordan de to ting hænger sammen, men jeg er VILDT glad for den

sidder og nyder et glas lige nu ... iskoldt og med lidt lime og et par hindbær i. det er bare så forfriskende!

Hvor er hun sød din mor - tillykke med den

Anmeld

16. maj 2010

anna-jonas

Hvor er hun sød og betænksom, din mor...............du er heldig at du har hende i nærheden, og at hun er frisk og rørig, så hun kan aflaste dig lidt, ind imellem.

Anmeld

17. maj 2010

TbCp

Ajjj den er sjov... det er jo næsten sådan en jeg kan huske fra min barndom... min moster havde en og jeg syntes det var alt for sejt selv at få lov at lave sin sodavand

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Næææ hvor lækkert! Sådan en ville jeg også gerne have

Anmeld

17. maj 2010

oo

yderst fancy't! hvis det sparer dig for et par ture i netto, så er det da kun fedt - og aflastende tillykke!!

Anmeld

17. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

FANTASTISK gave når nu du er stor danskvandsfan!

Kan huske at vi i mit barndomshjem havde sådan en maskine - Bare en liiiidt ældre model, men det var lidt sjovt at få hjemmelavede sodavand. Vi brugte også tit saftevand i istedet for det der stas der rigtigt skal i.

Jeg ville nu aldrig selv få meget glæde af sådan en maskine, men er suuuuper glad for min frugtpresser-maskine. Åååh det er bare de lækreste juice man kan lave - Kun fantasien sætter grænser! Har lige fået mig en limonade af 3 hele æbler og ½ citron med et hele. Super opkvikkende fra morgenstunden.

Anmeld

17. maj 2010

lion

Sikke en lækker gave.

Jeg kan godt huske da jeg besøgt min mormor som barn og vi så lavede vores egen sodavand.

Anmeld

17. maj 2010

Milka

sodavandsmaskiner! dem kan jeg godt huske fra da jeg var barn men må da sige at de nye er en anelse mere tjekkede at se på

og ja, min mor er virkelig skøn og dejlig

Anmeld

17. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

sodavandsmaskiner! dem kan jeg godt huske fra da jeg var barn men må da sige at de nye er en anelse mere tjekkede at se på

og ja, min mor er virkelig skøn og dejlig

Heh ja den ser noget med fancy ud din... tror den min moster havde var brun og orange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.