Endelig, Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

anna-jonas

Lækkerbuks, siger jeg bare.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

ooo

Nej hvor er han dejlig

Og er det okay at jeg er dybt misundelig over det store badekar i har. Jeg vil også have sådan et...

Anmeld

17. maj 2010

sarahb

Metchen skriver:

Nej hvor er han dejlig

Og er det okay at jeg er dybt misundelig over det store badekar i har. Jeg vil også have sådan et...

Ja jeg er også misundelig!! Det er så lækkert og det er mine forældres der bor i Esbjerg, så lidt langt for at komme i badekar..Men isaac nyder det når han er der over.

Knus.
(ja jeg er oppe nu, fordi der er nogle trælse mennesker der har brudt ind i den butik jeg arbejder i!!! IHHH står og venter på låsesmed)

Anmeld

17. maj 2010

Vinker

Hihiiiii herlige ansigter  Han er bare den vildeste charmetrold - Så smuk og så lækker!

Anmeld

17. maj 2010

mama09

sarahb skriver:

Ja nu har vi fået repareret vores kamera Linsen var i stykker og kunne ikk finde opladeren til det andet kamera.. PRES!!
Men nu er det lavet, så synes lige i skal se Isaac..
Han laver det sjoveste ansigt når han ser den røde prik lyser på kameraet så det er svært at få et ordenligt billede af TOSSEN
Men her er de:

Smuksak - og Latifa gør det samme, hver gang hun ser kameraet, så kommer det falske smil frem - skører unger! Men kæft hvor er han dejlig!!  Glæder mig I flytter eller bare HAN flytter til Aalborg

Mys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.