Endelig, Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

sarahb

Ja nu har vi fået repareret vores kamera Linsen var i stykker og kunne ikk finde opladeren til det andet kamera.. PRES!!
Men nu er det lavet, så synes lige i skal se Isaac..
Han laver det sjoveste ansigt når han ser den røde prik lyser på kameraet så det er svært at få et ordenligt billede af TOSSEN
Men her er de:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

lion

Hvor er det nogle gode billeder af ham. Han er så køn

Anmeld

16. maj 2010

JustAnotherName

Hoooold da helt op, der er sket MEGET med ham, siden sidst jeg så billeder. Han er virkelig blevet større. Men han er jo bare en dejlig dreng, som altid! 

Anmeld

16. maj 2010

oo

hahahahahaaaaa! godt ansigt! han synes måske det er sådan I ser ud når I får taget billeder

men suk! Isaac! smelte-smelte-smelte-smelte-smelte!! vi har lige nøjagtig idag talt om at vi er NØDT til at komme tilbage til københavn, så vores døtre (hvis vi får nogle) kan score sådan nogle Isaac'ere (dem findes der altså ikke mange af hernede på sydfyn!!)

Anmeld

16. maj 2010

TbCp

Århhh hahahaha fantastisk!

Og lækker som altid

Anmeld

16. maj 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

hahahahahaaaaa! godt ansigt! han synes måske det er sådan I ser ud når I får taget billeder

men suk! Isaac! smelte-smelte-smelte-smelte-smelte!! vi har lige nøjagtig idag talt om at vi er NØDT til at komme tilbage til københavn, så vores døtre (hvis vi får nogle) kan score sådan nogle Isaac'ere (dem findes der altså ikke mange af hernede på sydfyn!!)

ja det må være hans far der ser sådan ud, den vil jeg ikke have på mig.. hahaha..

Ja jeg synes i skal komme til kbh igen, Isaac skal nok vise prinsessen frem hvis det er en lille øko pige der kommer
Det er jo også meget federe i Kbh..

Anmeld

16. maj 2010

sarahb

Tusinde tak tøser, han er blevet så stor, det er svært at følge med

Han er en lille bandit er han..

Anmeld

16. maj 2010

oo

sarahb skriver:

ja det må være hans far der ser sådan ud, den vil jeg ikke have på mig.. hahaha..

Ja jeg synes i skal komme til kbh igen, Isaac skal nok vise prinsessen frem hvis det er en lille øko pige der kommer
Det er jo også meget federe i Kbh..

ja - helt ærligt - det er det! ssssccchhh (ellers får vi bare Tina og Michella på nakken!)

Anmeld

16. maj 2010

Ida.

Han er altså bare for lækker!! En rigtig lille charmør!

Anmeld

16. maj 2010

otlitrom

Sikken en smuk dreng du har.. En rigtig lille bandit, som det ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.