Til jer med Discovery Travel and living HUSK NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Det var det første program jeg så!!... Jeg tænkte bare WHAT?!...

Men altså - det KAN jo godt minde om sclerose, at være gravid med tvillinger?! hehe. Syns bare det er mega vildt at 2 bebser kan gemme sig i mavsen og ikke kun 1. Hun var ikke engang tyk!

Fuldstændig samme tanke jeg tænkte. Og ja TOTAL syret at der var 2 derinde, uden at hun overhoved fik gravid mave eller nogen som helst tegn indefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Becks

Øv hvor er jeg misundelig over at vi ikke kan tage den kanal her

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Øv hvor er jeg misundelig over at vi ikke kan tage den kanal her

Det er også helt klart en af mine ynlingskanaler, efter vi har fået adgang til alle de fine kanaler hehe (det er også den kanal der viser cake boss)

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Det er også helt klart en af mine ynlingskanaler, efter vi har fået adgang til alle de fine kanaler hehe (det er også den kanal der viser cake boss)

Vi har også alle de gode kanaler, og denne er efterhånden også blevet min favorit Ser en hel del serier der, hvilket også inkl. Cake bossen Whoooow nogle kager de laver

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Vi har også alle de gode kanaler, og denne er efterhånden også blevet min favorit Ser en hel del serier der, hvilket også inkl. Cake bossen Whoooow nogle kager de laver

Ja, de er flotte. Men jeg gad godt at de viste flere teknikker og ikke kun familieskænderier!!...

Også syntes jeg meget ofte at de er MEGET amerikanske kagerne. De ofte uden fyld. Smurt op med RIGTIG meget smørcreme og dækket med ret meget fondant...

MEN - de er SUPER flotte Og det er sjovt at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.