Til jer med Discovery Travel and living HUSK NU!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

Der kommer I didn't know I was pregnant!!! I aften!!!...

Det er så spændende...

hvad tid? Aften er jo et vidt begreb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

hvad tid? Aften er jo et vidt begreb

21:50

Anmeld

16. maj 2010

Rosa skriver:

Hvad i alverden er det for et program??? Det lyder eddermaneme tosset

Det er kvinder og deres nærmeste der fortæller om deres oplevelse med uvidenhed omkring graviditet, og om hele fødselsforløbet. Total cool, og lidt skræmmende - og ja tosset. Hihi

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Alexis skriver:

21:50

Wohooo jeg må se om jeg kan holde mig vågen og se skøre damer der ikke ved de er gravide

Anmeld

16. maj 2010

Zette skriver:

Wohooo jeg må se om jeg kan holde mig vågen og se skøre damer der ikke ved de er gravide

Hihi, jeg kan jo altid håbe på, at jeg ikke aner jeg er gravid eller noget Det da bedre end infertilitet, hihi

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Alexis skriver:

Hihi, jeg kan jo altid håbe på, at jeg ikke aner jeg er gravid eller noget Det da bedre end infertilitet, hihi

Jeg går ud fra at der er nogle af de damer osm er det der ikke vil være det? Eller er alle bare lykkelige? For jeg ville da selvfølgelig også gerne være skør og intetanende hvis jeg ikke var gravid.... så ville jeg gerne være meget meget skør for at få den kage i ovnen

Anmeld

16. maj 2010

Zette skriver:

Jeg går ud fra at der er nogle af de damer osm er det der ikke vil være det? Eller er alle bare lykkelige? For jeg ville da selvfølgelig også gerne være skør og intetanende hvis jeg ikke var gravid.... så ville jeg gerne være meget meget skør for at få den kage i ovnen

Tror alle afsnit jeg har set med det har været kvinder som ikke prøvede. Og nogle af dem blev ret forskrækkede. Der var endda en som fødte tvillinger!! Utroligt men sandt.

Hun havde så symptomer fra en sygdom hun havde, der mindede meget om dem under en graviditet, men pga. mens og sygdom tænkte hun ik over en evt.graviditet.

Hun var ny mor i forvejen så denn ene p pille eller p sprøjte hun havde startet med efter fødslen havde åbenbart ik virket optimalt. Hvorfor husker jeg ikke. Men total syret er det da!!

Anmeld

16. maj 2010

Haha, hvis der pludselig kom en bebs eller to ud af maven på mig, skulle den/de da være så velkommen hihi. Ville da gerne være i en så tosset situation. Hellere det, end der hvor jeg er nu, den situation ønsker jeg ik for nogen...

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Hvad i alverden er det for et program??? Det lyder eddermaneme tosset

Det er SUPER tosset!!!!... Men det er også bare SUPER facinerende og spændende...

Så tænker man, tænk engang at der er så mange der kan være gravide uden at vide det. Men så tænker man jo på at:

1: Det er USA der er rigtig mange flere mennesker end i DK. Og det SKER jo også i DK.

2: Det er USA, generalt tror jeg at folk er mere lukkede omkring seksualitet og er uvidende på mange områder... - eller måske ikke generalt, men mange mennesker der ovre tror jeg har den slags uvidenheder.

3: er det jo bare i USA, at der kan samles til sådan nogen tv programmer...

OG JA - jeg ÆDER det råt! Elsker det tv program og elsker at det er flyttet til søndag For det er nemmere a tkome til at se det, fordi lørdag aften, er det sjældent at jeg havde RETTEN over magten  og i øvrigt, er man sjælendt hjemme lørdag aften, som det var før.

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Tror alle afsnit jeg har set med det har været kvinder som ikke prøvede. Og nogle af dem blev ret forskrækkede. Der var endda en som fødte tvillinger!! Utroligt men sandt.

Hun havde så symptomer fra en sygdom hun havde, der mindede meget om dem under en graviditet, men pga. mens og sygdom tænkte hun ik over en evt.graviditet.

Hun var ny mor i forvejen så denn ene p pille eller p sprøjte hun havde startet med efter fødslen havde åbenbart ik virket optimalt. Hvorfor husker jeg ikke. Men total syret er det da!!

Det var det første program jeg så!!... Jeg tænkte bare WHAT?!...

Men altså - det KAN jo godt minde om sclerose, at være gravid med tvillinger?! hehe. Syns bare det er mega vildt at 2 bebser kan gemme sig i mavsen og ikke kun 1. Hun var ikke engang tyk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.