Jeg havde det lidt li'som dig da jeg var yngere ja ved godt jeg kun er 25 men..
jeg gik igang med selv terapi, det går bare ud på et par simple ting du skal huske hverdag at gøre.. OG DET HJÆLPER !! jeg elsker mig selv og er et helt menneske igen nu. og jeg synes du skulle prøve
jeg skal sige med det samme at jeg ikke er blevet misbrugt så jeg har ingen ide om hvad det gør ved et menneske
men jeg føler dybt med dig og håber meget på at det er noget du kan komme op over.
men de ting jeg talte om er :
på et valgt frit tidspunkt på dagen (hver dag) skal du stille dig foran spejlet og fortælle dig selv at du er pæn og attraktiv (bare en gang)
når du ligger i din seng om aftenen skal du fortælle dig selv om 3 gode ting der er sket samme dag.
du skal hver dag gøre dig i stand (vaske dig, tage make up på osv.) så du føler dig lækker
sæt del mål, find et mål feks at tabe 20 kg (det var mit) find derefter små mål du skal nå i mellemtiden feks tab 5 kg inden 1 måned, lab cykelen inden juni, osv skriv det ned på en linie hvor det store mål er til sidst og de små mål er "på vejen'"
ret rykken når du går, på denne måde bliver du mere selvsikker at se på og du trækker automatisk maven lidt ind hvilket altid gavner 
disse ting virker i starten meget kustige og man føler sig dum mens man gør det men til sidst lægger du slet ikke mærke til at du gør det mere og jeg forsikre dig for at du får det bedre med dig selv udenpå og inden i 
Held og lykke og mega krammer fra mig
og husk på at du som menneske er noget særligt
Anmeld