Er der virkelig ingen der vil have mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Anonym trådstarter

Sådan føler jeg det..

Har virkelig brug for nogle råd og lidt hjælp.

Jeg er i 20´erne, overvægtig og ikke særlig køn synes jeg. Men mine venner og familie siger selfølgelig det modsatte

Jeg har så svært ved og åbne op over for fyrene, bliver lidt reserveret..

Fik denne sms af min veninde, og hun har jo ret:
Der er masser til dig men de flygter fordi du er kold og inddirekte har bedt dem skride før de dårligt har sagt hej.

Og hvor har hun ret.. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal åbne op.. For vil virkelig gerne have en som elsker mig og spm jeg elsker. Min soulmate..

Kan det, at jeg blev misbrugt som barn spille ind?

Gode råd modtages..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Plysbjørnen

Ja det at du er blevet misbrugt som barn tror jeg godt kan have en stor rolle, det burde du måske prøve at snakke med en psykolog om at få bearbejdet....

Men først og fremmest så skal nok lære at elske dig selv, før du kan få andre til at elske dig... Det kræver en masse arbejde med dig selv fra din side, der vil være en til dig, det gælder bare om at "give slip" på de bånd du har bundet dig selv med...

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

BetteFis skriver:

Ja det at du er blevet misbrugt som barn tror jeg godt kan have en stor rolle, det burde du måske prøve at snakke med en psykolog om at få bearbejdet....

Men først og fremmest så skal nok lære at elske dig selv, før du kan få andre til at elske dig... Det kræver en masse arbejde med dig selv fra din side, der vil være en til dig, det gælder bare om at "give slip" på de bånd du har bundet dig selv med...

Jamen problemet er, at jeg netop ikke ved hvordan jeg skal komme til og elske mig selv  Jeg er gået i gang med vægttab og håber det kan hjælpe lidt på det hele

Anmeld

16. maj 2010

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jamen problemet er, at jeg netop ikke ved hvordan jeg skal komme til og elske mig selv  Jeg er gået i gang med vægttab og håber det kan hjælpe lidt på det hele

Det er nok en af de gode ting du er gået i gang med der... 

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Godt du er i gang med at ændre den skal du har uenpå og du måske har gemt dig bag, men det er vigtigt at få det indre med...så søg noget prof. hjælp så du kan få gjort op med din fortid på en god måde og på en måde der virker. At du taber dig vil jo ikke ændre noget indeni dig..desværre.

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Godt du er i gang med at ændre den skal du har uenpå og du måske har gemt dig bag, men det er vigtigt at få det indre med...så søg noget prof. hjælp så du kan få gjort op med din fortid på en god måde og på en måde der virker. At du taber dig vil jo ikke ændre noget indeni dig..desværre.

Nej det har du ret i..

ØV hvor er livet surt nogengange

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Anonym skriver:

Nej det har du ret i..

ØV hvor er livet surt nogengange

ja, det er det...men hvis ikke man gør noget, så kommer man jo heller ingfen vegne, så du har helt sikkert fat i den lange ende nu...og der er jo altid masser af mænd der vil have dig, men for at finde den rigtige, tror jeg det er vigtigt at du vil have dig...

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

ja, det er det...men hvis ikke man gør noget, så kommer man jo heller ingfen vegne, så du har helt sikkert fat i den lange ende nu...og der er jo altid masser af mænd der vil have dig, men for at finde den rigtige, tror jeg det er vigtigt at du vil have dig...

Hm ja

Anmeld

16. maj 2010

myprincess

Har det på samme måde !

Godt du er nået til den erkendelse, nu ved du hvad du skal arbejde med for selfølgelig er der også en til dig

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

myprincess skriver:

Har det på samme måde !

Godt du er nået til den erkendelse, nu ved du hvad du skal arbejde med for selfølgelig er der også en til dig

Ked af du har det på samme måde..

Ville bare ønske at næste gang jeg skal i byen, at jeg kan smide genertheden væk, og bare tale med de fyre der kommer over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.