West ham kage?? farver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Dot D

KatrineR skriver:

armen jeg bruger jo ikke farven alligevel, købte den fordi den lød "eksotisk".. lol.. ved ikke lige hvad jeg havde forestillet mig.. er nu endt op med 4 forskelige grønne... lol...

og hvis jeg ikke kan bruge den kan jeg jo ligeså godt sælge den, men vil da være sikker på at det er den rigtige farve du får, så du ikke skal ud og købe en til !

Nu bliver jeg interesseret... Hvilke grønne har du købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

tumle81

KatrineR skriver:

armen jeg bruger jo ikke farven alligevel, købte den fordi den lød "eksotisk".. lol.. ved ikke lige hvad jeg havde forestillet mig.. er nu endt op med 4 forskelige grønne... lol...

og hvis jeg ikke kan bruge den kan jeg jo ligeså godt sælge den, men vil da være sikker på at det er den rigtige farve du får, så du ikke skal ud og købe en til !

Ha ha, grøn kan vel altid bruges

Jamen super, du prøver, giver besked og hvis det hele flasker sig køber jeg den/dem af dig...

Tak for hjælpen

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Nu bliver jeg interesseret... Hvilke grønne har du købt?

holly ivy, leaf green og så kan jeg ikke på stående fod huske hvad de andre hedder

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Ha ha, grøn kan vel altid bruges

Jamen super, du prøver, giver besked og hvis det hele flasker sig køber jeg den/dem af dig...

Tak for hjælpen

super, bare i orden.. og velbekommen

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

KatrineR skriver:

holly ivy, leaf green og så kan jeg ikke på stående fod huske hvad de andre hedder

ARRRGH det er da for dårligt, hi hi hi. Jeg har nemlig leaf green og moss green, den er bare god til mange ting, hvor jeg synes at leaf green er lidt hidsig

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

ARRRGH det er da for dårligt, hi hi hi. Jeg har nemlig leaf green og moss green, den er bare god til mange ting, hvor jeg synes at leaf green er lidt hidsig

jeg er osse rigtig glad for min holly ivy, den er super god til blade, og det sys jeg slet ikke at leaf green er ..

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

KatrineR skriver:

jeg er osse rigtig glad for min holly ivy, den er super god til blade, og det sys jeg slet ikke at leaf green er ..

Helt enig, har du lagt nogle billeder herind, hvor du har brugt holly ivy? Vil gerne se den

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Helt enig, har du lagt nogle billeder herind, hvor du har brugt holly ivy? Vil gerne se den

jeps.. på den bryllupskage jeg har lavet

https://www.baby.dk/debat/48601pi1/kageklubben/min-foerste-2lags-kage--bryllupskage--.aspx

Anmeld

16. maj 2010

Dot D

KatrineR skriver:

jeps.. på den bryllupskage jeg har lavet

https://www.baby.dk/debat/48601pi1/kageklubben/min-foerste-2lags-kage--bryllupskage--.aspx

Nu har jeg tjekket den ud, den er lidt mere"støvet"  i farven end moss green, synes den er flot. Så må hellere have en grøn mere til samlingen

Anmeld

16. maj 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Nu har jeg tjekket den ud, den er lidt mere"støvet"  i farven end moss green, synes den er flot. Så må hellere have en grøn mere til samlingen

Har du billede hvor du har brugt den der moss green? skal da lige se hvad det er for noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.