West ham kage?? farver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

tumle81

Dot D skriver:

Du siger bare til, hvis du skal have flere fif Det går altid lidt langsommere, når man er træt, så du er lovligt undskyldt

Jo tak det skal jeg gøre. Det er så dejligt med lidt hjælp herfra

Forresten nu vi er ved det, jeg skal prøve at lave nogle valmuer i mmf, hvordan ville du farve dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Halløj med jer gode kage damer ;-)

Jeg vil gerne bage en kage til min kære mand til sommer, han bliver 30 om en måned. Han er absolut en stor fan af fodbold og især West ham og Brøndby. Jeg ville gerne lave en fodboldblusekage til ham, men er i tvivl om hvordan jeg får netop disse farver frem...

Nogen som har ideer??

Knus Kathrina

ved du hvad, jeg har faktisk en farve der hedder burgundy, og den må du gerne købe af mig .. er 98% sikker på at jeg købte den (ja ved godt det lyder underligt, men jeg købte ALT for mange farver sidst!)

her er et link til burgundy farven

http://www.harloff.com/healthcareCarts/ColorOptions/Burgundy.jpg

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

KatrineR skriver:

ved du hvad, jeg har faktisk en farve der hedder burgundy, og den må du gerne købe af mig .. er 98% sikker på at jeg købte den (ja ved godt det lyder underligt, men jeg købte ALT for mange farver sidst!)

her er et link til burgundy farven

http://www.harloff.com/healthcareCarts/ColorOptions/Burgundy.jpg

og kan se at den matcher præcis den i logoet..

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

KatrineR skriver:

og kan se at den matcher præcis den i logoet..

Ja det ser godt nok sådan ud!

Den ville jo være perfekt :-)

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Helt ok, tak for det...

Ja smart og dyrt

hehe... jeg er for nærig til at købe på de danske sider, men det betyder osse at når jeg så ser alt til 1/3 af prisen, så ryger der sgu osse meget i kurven!

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Ja det ser godt nok sådan ud!

Den ville jo være perfekt :-)

ja det ville den da

jeg prøver lige at farve et stykke fondant i morgen og ser om det ser godt ud så

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

KatrineR skriver:

ja det ville den da

jeg prøver lige at farve et stykke fondant i morgen og ser om det ser godt ud så

Arj hvor er du sød, det ville være super...

Ja kender godt det med at købe vildt ind, det er svært at beherske sig

Anmeld

15. maj 2010

Dot D

tumle81 skriver:

Jo tak det skal jeg gøre. Det er så dejligt med lidt hjælp herfra

Forresten nu vi er ved det, jeg skal prøve at lave nogle valmuer i mmf, hvordan ville du farve dem??

Valmuer..... Det er sådan en flot varm orange, der starter du med gul og så lidt rødt, lidt ad gangen. Evt den bordeaux du kan købe af KatrineR for den farve vil give meget mere varme og dybde i den orange. Bare altid huske LIDT farve ad gangen og start med den lyseste farve. Da jeg var farvehandler og jeg skulle råde folk, der selv ville blande farver, sagde jeg altid  lys før mørk, og for at huske det, så tænk på at L kommer før M i alfabetet

Anmeld

15. maj 2010

tumle81

Dot D skriver:

Valmuer..... Det er sådan en flot varm orange, der starter du med gul og så lidt rødt, lidt ad gangen. Evt den bordeaux du kan købe af KatrineR for den farve vil give meget mere varme og dybde i den orange. Bare altid huske LIDT farve ad gangen og start med den lyseste farve. Da jeg var farvehandler og jeg skulle råde folk, der selv ville blande farver, sagde jeg altid  lys før mørk, og for at huske det, så tænk på at L kommer før M i alfabetet

Ja det er nemlig sådan en flot og varm orange... Jamen lige så snart jeg modtager farven af KatrineR vil jeg gå igang, skal nemlig bruge valmuerne om ca 3 uger...

Tak for hjælpen

Anmeld

15. maj 2010

MoarTNoah

tumle81 skriver:

Arj hvor er du sød, det ville være super...

Ja kender godt det med at købe vildt ind, det er svært at beherske sig

armen jeg bruger jo ikke farven alligevel, købte den fordi den lød "eksotisk".. lol.. ved ikke lige hvad jeg havde forestillet mig.. er nu endt op med 4 forskelige grønne... lol...

og hvis jeg ikke kan bruge den kan jeg jo ligeså godt sælge den, men vil da være sikker på at det er den rigtige farve du får, så du ikke skal ud og købe en til !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.