verdens bedste bedstefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Hvor skønt...

Du skal vidst ikke være bange for der ikke er nogen til at spolere dem når de bliver passet

Knus

haha NEJ! det skal jeg ikke være bange for. I samme samtale fortalte min mor at bedstfar havde sagt nej til Carla (ikke skæld ud eller noget, bare nej, den beskidte ske skal ikke tilbage i sukkerskålen) og hun var brudt fuldstændig sammen foran dem alle. min søster havde jo så måtte sige, at det var jo altså første gang Carla havde fået et nej af bedstefar, så det VAR jo lettere traumatiserende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

haha NEJ! det skal jeg ikke være bange for. I samme samtale fortalte min mor at bedstfar havde sagt nej til Carla (ikke skæld ud eller noget, bare nej, den beskidte ske skal ikke tilbage i sukkerskålen) og hun var brudt fuldstændig sammen foran dem alle. min søster havde jo så måtte sige, at det var jo altså første gang Carla havde fået et nej af bedstefar, så det VAR jo lettere traumatiserende

Ha-ha...

Han lyder som en rigtig god bedstefar.... - og så gør det ikke så meget der kun er en...

Anmeld

16. maj 2010

TbCp

Århhhh hvor dejligt!

Her er der heller ingen morfar... men tilgengæld en aller helv**** god bedstefar!!!!
Tænk at de kan elske dem som var de deres egne børnebørn bare sådan lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.