hvornaar sad jeres born

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Det kunne jeg heller ikke, men pludselig efter et par dage med morsyghed, så stak der pludselig en tand ud Hehe, det er da garanteret det!

hvor gammel var han der??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

hvor gammel var han der??

Han var lige blevet 5 mdr mener jeg, ellers var det 4,5 mdr ... Jeg kludrer lidt rundt i dagene af bare at gå hjemme men det er lige mellem 4½ mdr og 5 mdr.

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Han var lige blevet 5 mdr mener jeg, ellers var det 4,5 mdr ... Jeg kludrer lidt rundt i dagene af bare at gå hjemme men det er lige mellem 4½ mdr og 5 mdr.

ja sadan har jeg det ogsaa.

der hjemme havde jeg altid en kalender liggende fremme og skrev alting ned ellers glemte jeg det.

Anmeld

15. maj 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

hvornar sad jeres born??

vanessa er lige blevet 5 mdr og kan nasten sidde selv, hun behover ikke langere stotte nar hun sidder hos en og nar hun sidder pa gulvet rykker hun frem og tilbage som om hun lige skal have balancen og sa tilter hun. hun kunne sidde med stotte fra hun var 3 mdr.

hilsen liv

asta maria sad selv da hun var et halvt år ca måske lidt yngre men ikke meget. og nu er hun snart 11 mdr og er lige begyndt at krybe

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

asta maria sad selv da hun var et halvt år ca måske lidt yngre men ikke meget. og nu er hun snart 11 mdr og er lige begyndt at krybe

ej hvor sjovt sad l;ige og laste i din barnets bog

Anmeld

15. maj 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

ej hvor sjovt sad l;ige og laste i din barnets bog

haha ja okay... det var da lidt sjovt.

Anmeld

16. maj 2010

Halbschön

mor-til-vanessa skriver:

jo tak det gar godt. her er en masse varme.

er det ikke meget normalt at de sidder forst eller?

ja synes ogsaa det virker som jeg fik hende igar, hvor gammel er din ved at vare?

Ikke nødvendigvis tror jeg.. ;-) Men igen skal vi jo huske at børne udvikler sig i deres eget tempo ;-)

Nicolai blir 7mdr i morgen, så han er ved at være en stooooor dreng... ;-) Han er omkring de 78cm og over 10kg, så der sker lidt ;-)

Varme siger du....... Det er tiltrængt her i lille regnfulde og efterårsagtige DK!!! ;-)

Anmeld

16. maj 2010

prettybutterfly

mor-til-vanessa skriver:

hej mona

tusind tak

modte en dansk dame i lufthavnen og hun sagde at de anbefaler at amme til 6 mdr ligesom i dk. men min kareste soster sagde jeg da godt kunne give vanessa mad da hunj var 2 mdr. vi startede pa grod da hun var 3 mdr og der har ikke varet noget. hun har kun haft en lile smule hard mave, men det er vist meget normalt.

min svigerinde har en datter pa 8 mdr og hun far nasten alt. juice cola, chokolade. hun far ikk rigtig grod bare sadan lidt af deres mad hist og her. tror de fleste kober pulver og dase de er i hver fald meget overrasket over at jeg star og laver baby mad i stor mangder.

de synes stadig nessa sover for meget. men jeg synes deres sover for lidt

Arj for pokker da! Cola og Chokolade som 8 mdr gammel! Men klart sjovt at høre om de forskelle der bare er på de forskellige folk man møder rundt om i verden!

Godt du er så glad for at være derovre

Knus Mona

Anmeld

16. maj 2010

mor-til-vanessa

Renée88 skriver:

Ikke nødvendigvis tror jeg.. ;-) Men igen skal vi jo huske at børne udvikler sig i deres eget tempo ;-)

Nicolai blir 7mdr i morgen, så han er ved at være en stooooor dreng... ;-) Han er omkring de 78cm og over 10kg, så der sker lidt ;-)

Varme siger du....... Det er tiltrængt her i lille regnfulde og efterårsagtige DK!!! ;-)

ja har godt hort der er regn her over er det nasten for varmt og det er ikk engang sommer endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.