hvornaar sad jeres born

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

mor-til-vanessa

hvornar sad jeres born??

vanessa er lige blevet 5 mdr og kan nasten sidde selv, hun behover ikke langere stotte nar hun sidder hos en og nar hun sidder pa gulvet rykker hun frem og tilbage som om hun lige skal have balancen og sa tilter hun. hun kunne sidde med stotte fra hun var 3 mdr.

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Halbschön

mor-til-vanessa skriver:

hvornar sad jeres born??

vanessa er lige blevet 5 mdr og kan nasten sidde selv, hun behover ikke langere stotte nar hun sidder hos en og nar hun sidder pa gulvet rykker hun frem og tilbage som om hun lige skal have balancen og sa tilter hun. hun kunne sidde med stotte fra hun var 3 mdr.

hilsen liv

Hej søde..

Håber det går godt derovre ;-)

Nicolai sidder når han har lyst ;-) Hehe.. Den ene dag sidder han, den næste tilter han.. Han har meget krudt i røven og vil hellere trille og møffe sig frem - han prøver virkelig alt hvad han kan for at komme frem, og han er blevet rigtig god til det, tror ikke der varer længe før han kravler..

Det eneste jeg har fået at vide omkring det at sidde, er at man ikke må lære dem at sidde, for så får man et barn der bare sidder, og ikke bevæger sig.. I takt med at de prøver at kravle, så lærer de balancen og en dag sidder de der..

5mdr, synes næsten lige du har født den smukke lille pige ;-)

Knus ;-)

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Renée88 skriver:

Hej søde..

Håber det går godt derovre ;-)

Nicolai sidder når han har lyst ;-) Hehe.. Den ene dag sidder han, den næste tilter han.. Han har meget krudt i røven og vil hellere trille og møffe sig frem - han prøver virkelig alt hvad han kan for at komme frem, og han er blevet rigtig god til det, tror ikke der varer længe før han kravler..

Det eneste jeg har fået at vide omkring det at sidde, er at man ikke må lære dem at sidde, for så får man et barn der bare sidder, og ikke bevæger sig.. I takt med at de prøver at kravle, så lærer de balancen og en dag sidder de der..

5mdr, synes næsten lige du har født den smukke lille pige ;-)

Knus ;-)

jo tak det gar godt. her er en masse varme.

er det ikke meget normalt at de sidder forst eller?

ja synes ogsaa det virker som jeg fik hende igar, hvor gammel er din ved at vare?

Anmeld

15. maj 2010

L-Mortil3

Hej søde dig helt ovre i USA

Liam har siddet selv på gulvet de sidste par uger, han tilter en sjælden gang imellem, sådan hos personer har han siddet selv ca. ligeså længe som Vanessa

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Hej søde dig helt ovre i USA

Liam har siddet selv på gulvet de sidste par uger, han tilter en sjælden gang imellem, sådan hos personer har han siddet selv ca. ligeså længe som Vanessa

okay sa kan det vare det kommer om et par uger.  bliver dejligt

kan se han har faet 2 tander. det er da flot, er han sa pyldret???

synes godt nok nessa har varet pyldret de sidste par dage

Anmeld

15. maj 2010

prettybutterfly

Jeg syntes hun lyder rigtig dygtig hende Nessa!!! Natalie sidder ik ret godt endnu og er 5½ mdr!

Er de ellers søde ved dig derovre? Syntes de stadig hun sover "for meget"? Hvordan er det egentligt med grød osv derovre? Har de nogenlunde samme retningslinier som her? Eller har de andre ideer? Giver alle deres børn købe pulver mad derovre eller laver de det for det meste selv?

Knuser fra Mona

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

prettybutterfly skriver:

Jeg syntes hun lyder rigtig dygtig hende Nessa!!! Natalie sidder ik ret godt endnu og er 5½ mdr!

Er de ellers søde ved dig derovre? Syntes de stadig hun sover "for meget"? Hvordan er det egentligt med grød osv derovre? Har de nogenlunde samme retningslinier som her? Eller har de andre ideer? Giver alle deres børn købe pulver mad derovre eller laver de det for det meste selv?

Knuser fra Mona

hej mona

tusind tak

modte en dansk dame i lufthavnen og hun sagde at de anbefaler at amme til 6 mdr ligesom i dk. men min kareste soster sagde jeg da godt kunne give vanessa mad da hunj var 2 mdr. vi startede pa grod da hun var 3 mdr og der har ikke varet noget. hun har kun haft en lile smule hard mave, men det er vist meget normalt.

min svigerinde har en datter pa 8 mdr og hun far nasten alt. juice cola, chokolade. hun far ikk rigtig grod bare sadan lidt af deres mad hist og her. tror de fleste kober pulver og dase de er i hver fald meget overrasket over at jeg star og laver baby mad i stor mangder.

de synes stadig nessa sover for meget. men jeg synes deres sover for lidt

Anmeld

15. maj 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

okay sa kan det vare det kommer om et par uger.  bliver dejligt

kan se han har faet 2 tander. det er da flot, er han sa pyldret???

synes godt nok nessa har varet pyldret de sidste par dage

Ja 2 flotte tænder Mors store dreng Jeg må snart igang med rugbrødshapsere

Han har ikke rigtig pylret heldigvis, han har været lidt morsyg de dage de brød igennem, men ellers er det gået let og smertefrit over alt forventning

Anmeld

15. maj 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Ja 2 flotte tænder Mors store dreng Jeg må snart igang med rugbrødshapsere

Han har ikke rigtig pylret heldigvis, han har været lidt morsyg de dage de brød igennem, men ellers er det gået let og smertefrit over alt forventning

det kan vare det er det der er galt med nessa. hun er virkelig pyldret og et rigtig hangetra men kan ikke marke nogle spidser

Anmeld

15. maj 2010

L-Mortil3

mor-til-vanessa skriver:

det kan vare det er det der er galt med nessa. hun er virkelig pyldret og et rigtig hangetra men kan ikke marke nogle spidser

Det kunne jeg heller ikke, men pludselig efter et par dage med morsyghed, så stak der pludselig en tand ud Hehe, det er da garanteret det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.