hvor langt var i henne da i var til md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

oo

sophieamalia skriver:

ej hvor lækkert, jeg glæder mig til at hører om resultatet! hvis altså i vil vide det.

hehe hvis du mener kønnet, så vil vi ikke vide det men jeg håber at resultaterne er gode for os allesammen! men jeg synes ikke jeg er helt så nervøs som før NF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

hehe hvis du mener kønnet, så vil vi ikke vide det men jeg håber at resultaterne er gode for os allesammen! men jeg synes ikke jeg er helt så nervøs som før NF.

når okay, sikke en overraskelse at sige nej til, sådan noget kan jeg slet ikke vente med! hihi hvor spændende i venter, hvad er grunden til det egentlig? Jeg er bare nysgerrig.  

nej, det er jeg heller ikke bestemt fordi jeg lige her til aften har fået to små søde spark helt uventet!

Anmeld

15. maj 2010

smokin

sophieamalia skriver:

ja, jeg skal til scanning den 28 maj, hvor jeg forhåbentlig kan få kønnet af vide, hvis altså lille bassen gider ligge ordentlig. 

På dagen er jeg 19+2, så der skulle da være rimlig stor chance for at se hvilket køn der gemmer sig.

Men jeg vil bare lige hører hvor langt i var henne da i var til md scanning og hvor mange af jer der ikke fik kønnet af vide?

21+0

Anmeld

15. maj 2010

oo

sophieamalia skriver:

når okay, sikke en overraskelse at sige nej til, sådan noget kan jeg slet ikke vente med! hihi hvor spændende i venter, hvad er grunden til det egentlig? Jeg er bare nysgerrig.  

nej, det er jeg heller ikke bestemt fordi jeg lige her til aften har fået to små søde spark helt uventet!

ja det med at man mærker liv det tager altså en hel del bekymringer og så er det jo bare så fantastisk!!

jamen det er bare sådan en ting vi var enige om helt fra starten af projekt baby (for 3 år siden), at vi ikke ville vide det før fødslen. det BLIR jo en baby, så bare den er sund og rask så har vi ikke behov for at vide mere før den er her

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

ja det med at man mærker liv det tager altså en hel del bekymringer og så er det jo bare så fantastisk!!

jamen det er bare sådan en ting vi var enige om helt fra starten af projekt baby (for 3 år siden), at vi ikke ville vide det før fødslen. det BLIR jo en baby, så bare den er sund og rask så har vi ikke behov for at vide mere før den er her

ja det er det virkelig!! Det at man bliver bekræftet om liv!

ja det er selvfølgelig rigtig, at bare den er sund og rask så er alt andet ligemeget.. Jeg ved ikke hvorfor men jeg tror altså ikke jeg kan vente! 

Anmeld

15. maj 2010

oo

sophieamalia skriver:

ja det er det virkelig!! Det at man bliver bekræftet om liv!

ja det er selvfølgelig rigtig, at bare den er sund og rask så er alt andet ligemeget.. Jeg ved ikke hvorfor men jeg tror altså ikke jeg kan vente! 

neeeeej! der er jo mange der ikke kan vente og så er det da dejligt at muligheden findes idag man skal gøre som man selv synes er bedst jo

har du en præference eller er du bare spændt på hvad kønnet er?

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

neeeeej! der er jo mange der ikke kan vente og så er det da dejligt at muligheden findes idag man skal gøre som man selv synes er bedst jo

har du en præference eller er du bare spændt på hvad kønnet er?

jeg er bare rigtig spændt på det og vil rigtig gerne ud og købe tøj i den farve det bliver! og da det kun er mig til at tage beslutningen kan jeg ikke se en grund til ikke at vide det! det var noget andet hvis jeg havde en mand at snakke med det om, men det har jeg desværre ikke!...

Anmeld

15. maj 2010

oo

sophieamalia skriver:

jeg er bare rigtig spændt på det og vil rigtig gerne ud og købe tøj i den farve det bliver! og da det kun er mig til at tage beslutningen kan jeg ikke se en grund til ikke at vide det! det var noget andet hvis jeg havde en mand at snakke med det om, men det har jeg desværre ikke!...

nej jeg kan på en måde godt forstå behovet for at vide kønnet hvis man er single...uden helt at kunne forklare hvorfor. det blir jo alt andet lige lettere at visualisere barnet for sig når man ved hvad kønnet er - for mig er det stadig meget abstrakt det med babyen.

ork jeg er jo sådan en mavesur feminist, så jeg køber tøj i alle farver pånær lyserød og lyseblå (min mor synes det er ganske skrækkeligt ikke at vide hvad køn vi får til gengæld, på trods af at hun har sat 4 børn i verden uden en eneste scanning!)

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

nej jeg kan på en måde godt forstå behovet for at vide kønnet hvis man er single...uden helt at kunne forklare hvorfor. det blir jo alt andet lige lettere at visualisere barnet for sig når man ved hvad kønnet er - for mig er det stadig meget abstrakt det med babyen.

ork jeg er jo sådan en mavesur feminist, så jeg køber tøj i alle farver pånær lyserød og lyseblå (min mor synes det er ganske skrækkeligt ikke at vide hvad køn vi får til gengæld, på trods af at hun har sat 4 børn i verden uden en eneste scanning!)

ja, jeg kan heller ikke helt finde ud af hvorfor.. lidt mærkeligt! haha men du har ret i at man bedre kan visualisere barnet for sig hvis man ved kønnet.. egentlig ret mærkeligt, da det jo uanset hvad bare er det mellem benene der er til forskæld.

jamen det er nok fordi din mor tænker at du da skal udnytte chancen, når du har den.. hvilket hun måske ikke havde? Jeg tror da heller ikke min mor har været til scanninger faktisk? Og så det med tøjet, så syntes jeg bare slet ikke jeg kan se andet end lyserødt eller lyseblåt i mine øjne, men det er jo også bare mig! Så skulle da det lige være noget i hvidt hvis det var!

Anmeld

15. maj 2010

FrkLarsen

sophieamalia skriver:

hihi hvor sjovt, og der fik du kønnet af vide?

Jeg havde bestilt en kønsscanning i uge 17+0, hvor vi fik afvide at det var en lille pige der gemte sig derinde.

Fik det bekræftet til md  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.