Tjuhl skriver:
nej jeg kan på en måde godt forstå behovet for at vide kønnet hvis man er single...uden helt at kunne forklare hvorfor. det blir jo alt andet lige lettere at visualisere barnet for sig når man ved hvad kønnet er - for mig er det stadig meget abstrakt det med babyen.
ork jeg er jo sådan en mavesur feminist, så jeg køber tøj i alle farver pånær lyserød og lyseblå
(min mor synes det er ganske skrækkeligt ikke at vide hvad køn vi får til gengæld, på trods af at hun har sat 4 børn i verden uden en eneste scanning!)
ja, jeg kan heller ikke helt finde ud af hvorfor.. lidt mærkeligt!
haha men du har ret i at man bedre kan visualisere barnet for sig hvis man ved kønnet.. egentlig ret mærkeligt, da det jo uanset hvad bare er det mellem benene der er til forskæld. 
jamen det er nok fordi din mor tænker at du da skal udnytte chancen, når du har den.. hvilket hun måske ikke havde?
Jeg tror da heller ikke min mor har været til scanninger faktisk?
Og så det med tøjet, så syntes jeg bare slet ikke jeg kan se andet end lyserødt eller lyseblåt i mine øjne, men det er jo også bare mig! Så skulle da det lige være noget i hvidt hvis det var! 
Anmeld