hvor langt var i henne da i var til md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

CiSo

ja, jeg skal til scanning den 28 maj, hvor jeg forhåbentlig kan få kønnet af vide, hvis altså lille bassen gider ligge ordentlig. 

På dagen er jeg 19+2, så der skulle da være rimlig stor chance for at se hvilket køn der gemmer sig.

Men jeg vil bare lige hører hvor langt i var henne da i var til md scanning og hvor mange af jer der ikke fik kønnet af vide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Tina2

Jeg var i uge 20+2 til MD og de kunne bekræfte samme køn som vi fik at vide til kønsscanning i uge 16+5.

De skulle kunne se det fra uge 16+

Anmeld

15. maj 2010

misslea

sophieamalia skriver:

ja, jeg skal til scanning den 28 maj, hvor jeg forhåbentlig kan få kønnet af vide, hvis altså lille bassen gider ligge ordentlig. 

På dagen er jeg 19+2, så der skulle da være rimlig stor chance for at se hvilket køn der gemmer sig.

Men jeg vil bare lige hører hvor langt i var henne da i var til md scanning og hvor mange af jer der ikke fik kønnet af vide?

hey

Jeg skal til MD scanning på fredag og der er jeg 20+4 henne!! Vi syntes der var alt for lang tid at vente mellem NF og MD, så derfor fik jeg en scanning på en privat klinik for en uge siden da jeg var 18+5 henne... mest for at se om alt var ok, men selvfølgelig også for at se kønnet!!! Jordemoderen var ikke i tvivl om, at det er en lille pige... :-)

Man kan helt sikkert se din babys køn på nuværende tidspunkt, men det kræver jo selvfølgelig, at det vil vise sig frem for sine forældre...

Mange hilsner fra Lea 19+5

Anmeld

15. maj 2010

FrkLarsen

Jeg var til MD da jeg var 19+2  

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

FrkLarsen skriver:

Jeg var til MD da jeg var 19+2  

hihi hvor sjovt, og der fik du kønnet af vide?

Anmeld

15. maj 2010

CiSo

misslea skriver:

hey

Jeg skal til MD scanning på fredag og der er jeg 20+4 henne!! Vi syntes der var alt for lang tid at vente mellem NF og MD, så derfor fik jeg en scanning på en privat klinik for en uge siden da jeg var 18+5 henne... mest for at se om alt var ok, men selvfølgelig også for at se kønnet!!! Jordemoderen var ikke i tvivl om, at det er en lille pige... :-)

Man kan helt sikkert se din babys køn på nuværende tidspunkt, men det kræver jo selvfølgelig, at det vil vise sig frem for sine forældre...

Mange hilsner fra Lea 19+5

lækkert, men ja det kræver jo h*n gider at vise sig frem! Det håber jeg godt nok h*n gider, fordi ellers så kommer jeg nok til at betale mig fra en scanning mere !

Anmeld

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi var også 19+ noget. Kan ikke huske det helt præcist. Mener at det var en tirsdag. Så har jeg været 19+2.

Vi fik kønnet atvide. En pige. Vi er også scannet siden og det var også en pige på de billeder. det var meget tydeligt på billederne.

Anmeld

15. maj 2010

Halbschön

sophieamalia skriver:

Jeg var til MD da jeg var 20+3 og der var det tydeligt at se kønnet..

Anmeld

15. maj 2010

LRJ

jeg blev scannet da jeg var i uge 20+0 og Jm var ikk i tvivl om at det var en pige, blev så scannet 9-10 gange efterfølgende hvor det blev tydeligere og tydeligere at se det var en pige

Anmeld

15. maj 2010

LinLin

20+1 og 4. gang jeg så ham Købte kønsscanning da jeg var 16+5 (efter nf og hjertescan )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.