den der vaccination...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Diana...

Af med tøjet også selv om hun ikke sover det skal ikke havde mere end en lille body på. Hvis hun får over 40 i feber når hun er så lille skal i kontakte lægen. Lucas havde HØJ feber fra 14 til midnat. 

Rigtig god bedring med hende. 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Ja, ved 3mdrs vaccinationen(WHAT, er Laura allerede så stor??), var Nicolai heller ikke påvirket af det... Men til 5mdrs.. Puuh, der var han pyller.. Men slet ingenting i forhold til da han havde feber for et par uger siden.. Aldrig har jeg set ham sådan..

jeg forstår heller ikke at hun er så stor allerede Heldigvis bliver jeg jo ikke ældre

Daniel har lige taget hendes temp.. 38.6 så det var ret godt mærket af mig

Vi prøver at putte hende i en body og se om hun ikke bliver mere tilpas sådan!

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Uh... kan jeg godt forstå Håber at det hjælper, når hun kun er i en body og at det snart går over..

Stakkels jeres lille tyttebøvs (forresten syntes kæresten det er et herresejt kælenavn til jeres lillge Laura )

jamen hun ER en tyttebøvs

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Diana... skriver:

Af med tøjet også selv om hun ikke sover det skal ikke havde mere end en lille body på. Hvis hun får over 40 i feber når hun er så lille skal i kontakte lægen. Lucas havde HØJ feber fra 14 til midnat. 

Rigtig god bedring med hende. 

Knus 

tak søde

Anmeld

14. maj 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

jeg forstår heller ikke at hun er så stor allerede Heldigvis bliver jeg jo ikke ældre

Daniel har lige taget hendes temp.. 38.6 så det var ret godt mærket af mig

Vi prøver at putte hende i en body og se om hun ikke bliver mere tilpas sådan!

Nej da, det er jo kun børnene der bliver ældre ;-)

Ja, prøv det, 38,6 er acceptabelt sålænge hun ikke er påvirket af det ;-)

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Renée88 skriver:

Nej da, det er jo kun børnene der bliver ældre ;-)

Ja, prøv det, 38,6 er acceptabelt sålænge hun ikke er påvirket af det ;-)

hun er ikke påvirket andet end hun er ked... nu prøver vi lige med lidt mad

Anmeld

14. maj 2010

Amelia<3

Jeg har hørt at det er godt at putte kold klud på hendes lår, det hjælper på feberen. Det har hjulpet min datter rigtig meget.

Anmeld

14. maj 2010

forår

Caroline86 skriver:

tak.. hun ligger hos os hele tiden! hun vil ikke ligge alene, så det skal hun ikke! Tror vi vil klæde hende lidt lettere på, selvom hun nu kun har natdragt på... kun en body er nok en god idé

Måske du misforstod hvad jeg skrev? Jeg skrev at du skulle ligge hende til brystet så meget som muligt, så hun får væske....ikke at hun skulle ligge alene!

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

forår skriver:

Måske du misforstod hvad jeg skrev? Jeg skrev at du skulle ligge hende til brystet så meget som muligt, så hun får væske....ikke at hun skulle ligge alene!

jamen det gør hun også troede du mente at vi skulle holde hende tæt... - hvilket vi også gør

Anmeld

14. maj 2010

forår

Caroline86 skriver:

jamen det gør hun også troede du mente at vi skulle holde hende tæt... - hvilket vi også gør

super.

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.