den der vaccination...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle!

Laura har fået sin 3 mdr. vaccination i dag (piv piv, de stak min mus) og hun var bare så tapper! Hun græd næsten ikke og hun kunne trøstes med det samme bagefter

Mit spørgsmål er så:

Hun fik feber omkring 4 timer efter stikkene og den er tiltagende... Hvor høj feber må hun få? Vi sørger self. for at hun ikke er pakket voldsomt ind når hun sover osv, men hun koger bare!! Det er ved at være nogle timer siden jeg tog hendes temp sidst, men vil skyde på den er omkring 38.5-39 nu...

Knus Caroline med pyldret lille Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

forår

Min læge sagde at jeg skulle ringe hvis den kom på over 40.( det gjorde den heldigvis ikke) hun skulle nøjes med at have en body på og ligges til brystet så meget som muligt.

Feberen varede ca 12 timer da min datter blev vac.

Anmeld

14. maj 2010

Trolde_mor

Kan desværre ikke hjælpe dig smukke.. vil blot lige skrive god bedring til den lille Laura..

Anmeld

14. maj 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Laura har fået sin 3 mdr. vaccination i dag (piv piv, de stak min mus) og hun var bare så tapper! Hun græd næsten ikke og hun kunne trøstes med det samme bagefter

Mit spørgsmål er så:

Hun fik feber omkring 4 timer efter stikkene og den er tiltagende... Hvor høj feber må hun få? Vi sørger self. for at hun ikke er pakket voldsomt ind når hun sover osv, men hun koger bare!! Det er ved at være nogle timer siden jeg tog hendes temp sidst, men vil skyde på den er omkring 38.5-39 nu...

Knus Caroline med pyldret lille Laura

Hej søde Caroline.

Nicolai har fået feber ved begge sine vaccinationer.. I ca 12 timer og så var det ovre.. Hans var oppe på omkring de 40.. Når det er efter vaccination, vil lægen som regel ikke se de små pus alligevel, da det er en almindelig bivirkning til dem... Kog noget vand og sæt i køleskabet, og gi hende lidt vand.. Eller sørge for at hun får rigeligt ved dig.. Lad hende ligge kun i en body, eller måske bare en ble - det var mere end rigeligt ved Nicolai, og så lad hende sove med blot et dynebetræk...

God bedring med hende - garanteret det er ovre inden længe igen..

Knus - og god aften ;-)

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Renée88 skriver:

Hej søde Caroline.

Nicolai har fået feber ved begge sine vaccinationer.. I ca 12 timer og så var det ovre.. Hans var oppe på omkring de 40.. Når det er efter vaccination, vil lægen som regel ikke se de små pus alligevel, da det er en almindelig bivirkning til dem... Kog noget vand og sæt i køleskabet, og gi hende lidt vand.. Eller sørge for at hun får rigeligt ved dig.. Lad hende ligge kun i en body, eller måske bare en ble - det var mere end rigeligt ved Nicolai, og så lad hende sove med blot et dynebetræk...

God bedring med hende - garanteret det er ovre inden længe igen..

Knus - og god aften ;-)

tak for tippene

Hun er forbavsende glad af at have feber, men hun er jo bare et fantastisk barn!! Håber det går over inden 12 timer... kunne da være dejligt 

Knus og tak igen

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig smukke.. vil blot lige skrive god bedring til den lille Laura..

tusind tak søde... er hårdt at se sin lille tyttebøvs sådan

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

forår skriver:

Min læge sagde at jeg skulle ringe hvis den kom på over 40.( det gjorde den heldigvis ikke) hun skulle nøjes med at have en body på og ligges til brystet så meget som muligt.

Feberen varede ca 12 timer da min datter blev vac.

tak.. hun ligger hos os hele tiden! hun vil ikke ligge alene, så det skal hun ikke! Tror vi vil klæde hende lidt lettere på, selvom hun nu kun har natdragt på... kun en body er nok en god idé

Anmeld

14. maj 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

tak for tippene

Hun er forbavsende glad af at have feber, men hun er jo bare et fantastisk barn!! Håber det går over inden 12 timer... kunne da være dejligt 

Knus og tak igen

Ja, ved 3mdrs vaccinationen(WHAT, er Laura allerede så stor??), var Nicolai heller ikke påvirket af det... Men til 5mdrs.. Puuh, der var han pyller.. Men slet ingenting i forhold til da han havde feber for et par uger siden.. Aldrig har jeg set ham sådan..

Anmeld

14. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tusind tak søde... er hårdt at se sin lille tyttebøvs sådan

Uh... kan jeg godt forstå Håber at det hjælper, når hun kun er i en body og at det snart går over..

Stakkels jeres lille tyttebøvs (forresten syntes kæresten det er et herresejt kælenavn til jeres lillge Laura )

Anmeld

14. maj 2010

B&J

nåååå stakkels lille pigen håber hun har det meget bedre i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.