Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Ja og har sagt det til ham rigtig mange gange..

Men jeg elsker ham jo og vi venter jo barn sammen derfor syntes jeg det er svært..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

millesofie

Anonym skriver:

Ja og har sagt det til ham rigtig mange gange..

Men jeg elsker ham jo og vi venter jo barn sammen derfor syntes jeg det er svært..  

Sådan noget er altid svært

men du bliver nød til at tænke på dig selv og dit barn, tænk på om det er okay for dig at dit barn vokser op sammen med ham og hvilket liv i vil få sammen

han ændre sig ikke af at barnet bliver født, det har jeg aldrig oplevet og jeg har efter hånden set rigtig meget

håber at du beslutter dig for noget du kan stå ved selv

kram herfra

Anmeld

14. maj 2010

Dot D

Anonym skriver:

Jeg har en kæretse som jeg elsker meget højt..

Vi har det med at pjatte og kalde hinanden ting osv..

Men nogle gange så slår han mig, feks et trælår eller en syngende lussing hvis jeg siger et eller andet (stadig i pjat)

I dag lå han i sengen og jeg sagde noget i sjovt til ham og pludselig kommer der en dunk cream flyvende direkte ind i maven på mig.. (jeg er gravid)

Den ramte ikke der hvor min livmoder er.. (heldigvis) men det gjorde F***** møg ondt alligevel..

Har sagt han ikke skal slå osv for jeg syntes det gør meget ondt.. det siger han ikke så meget til..

håber bare han vil stoppe det.. så jeg får det bedre, for det er godt nok noget jeg tænker meget på, om jeg skal blive ved med at finde mig i..

har fået tilbudt en 2 værelses lejlighed på 42 kvadratmeter, men ved ikke om jeg kan gå fra ham eller hva der skal ske..

Nu måtte jeg bare ud med det..

Uha kom da væk fra sådan et fjols, man slår da ikke den man elsker, og kaster da slet ikke noget i maven på hende, når hun er gravid. TAG DEN LEJLIGHED......NU

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Hvis bare følelserne ikke stoppede en..

Er også rigtig svært når han siger at han elsker mig, han ikke vil miste mig osv

Anmeld

14. maj 2010

JustAnotherName

Er også rigtig svært når han siger at han elsker mig, han ikke vil miste mig osv

Hvis han elsker dig, så vil han også respektere, at du siger til ham, at det ikke er sjovt, når han dasker/slår/uddeler lammere og trælår!!!

Det er en meget umoden opførsel !!!!

Og helt ærligt, skal dit barn vokse op med at se en far, som "lammer mor", når der lige går lidt for meget pjat i tingene ?!?

Jeg synes, at du skal skære det ud i pap for ham, og MENE DET! (og selv efterleve det), og sige een gang for alle, at du altså ikke længere gider finde dig i det - heller ikke selvom det er "for sjovt"..

Hvis han er voksen nok til at skulle være FAR, så må han skismer også være mand nok til, at behandle sit kommende barns mor med respekt! ....og voksen adfærd!

Et kærligt skulderpuf eller et blink med øjet kunne evt. kompensere for de "kærlige klaps" .....Det skulle jo nødigt heller udvikle sig til mere. Jeg synes allerede at en lussing er LANGT over grænsen ....om det så er ment i sjov eller ej!!

Anmeld

15. maj 2010

<3

Anonym skriver:

Jamen søde det er jo ligegyldigt hvad han siger hvis ikke han handler derefter... Han opfører sig ærligt som et lille barn. At når I har det sjovest så lige pludselig slår han. Det lyder som min 2,5 årige søn ikke som min kæreste. Forstår du hvad jeg mener?! Det er tolereret fra en 2årig men ikke acceptereret og du står med en 20-40årig "2 årig". Det er ikke fedt når han nu skal igennem det hårdeste han endnu har prøvet (alene manglen på nattesøvn!!! uf!!! ) men også det skønneste!! Han lyder slet ikke klar!

Der er ingen der skal dikterer hvordan dit forhold skal være, men det skal være sikkert for dig og endnu vigtigere for dit barn. Der må du træde i karakter og være mor først, og dernæst bagefter kæreste. For du må være advokat for den lille, det kan den jo ikke selv. Spørg dig selv hvis det er en pige vil du så have at hun skal lære at det er sådan man elsker hinanden? At mor er ked af det når far slår, at ved at blive at det er ok at slå? Hvad vil du sige til din lille søn når han slår dig første gang, og du siger man slår ikke og det er tydeligt han tænker "det gør far jo"...

I kan jo evt. blive ved med at være kæreste men bare ikke bo sammen også lige finde ud hvad I vil?

Men jeg ikke kan ikke lade være med at tænke på hvorfor du dog "elsker ham så højt" hvis han slår dig og ikke respektere at du siger nej?! Det er da ikke kærlighed! Det er et afhængighedsforhold!

For det lyder ærligt talt ikke som det fede forhold...

Anmeld

15. maj 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Det lyder som om det er blevet en dårlig vane for ham, siden han ikke stopper, er han klar over hvor stort et problem du syntes det er ?

Er han villig til at få hjælp til sit problem, så han kan komme af med denne adfær ?

Hvis ikke han har indset disse ting, og er klar til at få hjælp til det, så det svært at få ham til at stoppe.

mvh Michael

Anmeld

15. maj 2010

Mille83

Tillader mig lige og blande mig her......

Men man skal ikke elske af frygt...:Altså, at han slår er en form for magt for ham, og du skal ikke blive ved en der handler på denne måde, heller ikke selv om det er for sjov, for du har vel sagt til ham du ikke syntes det er sjovt?

hvad værre er at hvis du bliver ved ham, ja så lærer du også din baby at det er ok at give en lammer, og slå eller kaste med ting, og tro mig de lærer hurtigt de børn og er meget klogere end man lige ved.....

I dit hoved lyder det så korrekt at han elsker dig hvis han gør dig ondt?

Tag den lejlighed, det kan kun gå for langsomt....Og nej det er ikke nemt, det er der ingen der har sagt det skal være, men det er heller ikke nemmere og blive ved ham.....Tag kampen nu, før der kommer en baby.......

Anmeld

15. maj 2010

B&J

Jeg tænker mere på tænk hvad han kan finde på med dig hvad så når den lille nye hvad så hvis han gør den noget... lyder lidt som magt det han gør inden skal han have hjælp ellers burde du smutte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.