Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har en kæretse som jeg elsker meget højt..

Vi har det med at pjatte og kalde hinanden ting osv..

Men nogle gange så slår han mig, feks et trælår eller en syngende lussing hvis jeg siger et eller andet (stadig i pjat)

I dag lå han i sengen og jeg sagde noget i sjovt til ham og pludselig kommer der en dunk cream flyvende direkte ind i maven på mig.. (jeg er gravid)

Den ramte ikke der hvor min livmoder er.. (heldigvis) men det gjorde F***** møg ondt alligevel..

Har sagt han ikke skal slå osv for jeg syntes det gør meget ondt.. det siger han ikke så meget til..

håber bare han vil stoppe det.. så jeg får det bedre, for det er godt nok noget jeg tænker meget på, om jeg skal blive ved med at finde mig i..

har fået tilbudt en 2 værelses lejlighed på 42 kvadratmeter, men ved ikke om jeg kan gå fra ham eller hva der skal ske..

Nu måtte jeg bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Ansemusen

Uanset om det er for sjov eller ej, er det da slet ikke ok,ay at han slår dig, og slet ikke når du ikke bryder dig om det og nu hvor du er GRAVID!!! Det kan altså ende rigtig galt, i værste fald med en abort hvis han rammer forkert!

En mand burde efter min mening slet ikke have lyst til bare at give en for sjov lammeer, når hans kæreste er gravid! Der skal hun passes ekstra godt på på alle måder!!

Om du skal forlade ham eller ej, ved jeg ikke. Du må gøre op med dig selv og du synes det er fair atr han ikke stopper når du beder ham om det, om det er noget du vil finde dig i og om det er på et plan som i værste fald kan betyde abort!

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Uanset om det er for sjov eller ej, er det da slet ikke ok,ay at han slår dig, og slet ikke når du ikke bryder dig om det og nu hvor du er GRAVID!!! Det kan altså ende rigtig galt, i værste fald med en abort hvis han rammer forkert!

En mand burde efter min mening slet ikke have lyst til bare at give en for sjov lammeer, når hans kæreste er gravid! Der skal hun passes ekstra godt på på alle måder!!

Om du skal forlade ham eller ej, ved jeg ikke. Du må gøre op med dig selv og du synes det er fair atr han ikke stopper når du beder ham om det, om det er noget du vil finde dig i og om det er på et plan som i værste fald kan betyde abort!

jeg ved det.. og er helt enig med dig.. syntes bare det er halv svært, det hele..

Anmeld

14. maj 2010

millesofie

Jeg er måløs !!!!

det skal du under ingen omstændigheder finde dig i, der kan jo ske dig noget

OG TÆNK PÅ DIT BARN !!!! både nu hvor det er i maven men også når det kommer ud, hvad hvis han slår det ???

du kan godt klare dig alene.. tro på mig når jeg siger det, tag den lejlighed..

en mand der slår en gravid i maven ændre sig ikke, det gør de bare ikke det er jo hele deres synspunkt og deres holdning og livsopfattelse der skal ændres

PAS PÅ DIG SELV OG DIT BARN, I SAMMEN ER DET BEDSTE I VERDEN.. husk det

nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for at tale..

jeg bor i asnæs i vestsjælland og vil meget gerne hjælpe dig

100000000 af kram og Tanker fra alenemor Mille-Sofie og Lille Tinke

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Det er også så irreterende at jeg syntes at tingen skal være så svære..  

Anmeld

14. maj 2010

JVC

Jeg synes ikke at han lyder som en særlig interessant fyr. Jeg havde IKKE fundet mig i det - og det synes jeg heller ikke du skal!

Anmeld

14. maj 2010

Trolde_mor

Nu har jeg jo ikke mødt ham.. Men har faktisk haft en kæreste der også godt kunne "slå"...

Jeg var en af drengene og han mente absolut intet ondt med det.. En dag blev jeg enormt ked af det og fortalte ham at det sårede mig enormt, og jeg blev rigtig ked af det indvendig. Det kunne godt ske han ikke mente noget ondt med det, men sådan føltes det alligevel på mig.

Han undskyldte og undskyldte og havde faktisk aldrig opfattet det som jeg havde.

Alt ændrede sig efter der, og han kiggede altid meget observerende på mig når jeg så blev klappet lidt til - mildt klap på låret eller skulderen.. som jo slet ikke gjorde ondt..

Men det jeg vil frem til er.. Måske han slet ikke ser det som du og vi gør? Måske han bare pjatter, som han gør med vennerne?

Skal ikke kunne sige det, men prøv at snakke med ham om det og fortæl hvordan det får dig til at føle..

Hvis det ikke er sådan, syntes jeg du skal komme væk fra ham.. Det kan jo blive værre med tiden, og du skal passe på dig og den lille i maven..

Stort kram herfra

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har jo fortalt ham at det gør ondt når han gør det og at han skal lade vær med det..

Anmeld

14. maj 2010

<3

Anonym skriver:

Jeg har jo fortalt ham at det gør ondt når han gør det og at han skal lade vær med det..

Jamen så har du jo dit svar der... han enten kan eller vil ikke stoppe...

Tror det er passende at sige tillykke med den nye lejlighed (sagt lidt for sjov også alligevel slet ikke!)

Anmeld

14. maj 2010

Lotus86

Har du sagt det til ham kort når det sker, eller har du taget en snak med ham om det? Jeg tror det vil have en større effekt hvis du sætter dig ned, og fortæller ham at det for det første gør ondt på dig, og i øvrigt gør dig rigtig ked af det. Hvis han efter det stadig gør det, så ville jeg ikk tøve et sekund, men skynde mig at takke ja til den lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.