TbCp skriver:
Carsten og jeg skal holde fødselsdag imorgen formiddag for vores familier. Jeg inviterede for godt en måned siden.
Igår skriver min storesøster så og spørger hvad tid det er og det svarer jeg så på... Så skriver hun at hendes mand skal arbejde og at den ældste søn skal til fødseldag hos en fra sin klasse, så hun tænkte om de måtte kigge forbi imorgen (idag fredag) i stedet for..... Det er bare så typisk min søster og jeg hader bare når hun gør det.... føler mig ærligt talt ikke ret meget værd og føler jeg bliver tilsidesat.
Skriver til hende at vores mor kommer fredag og hjælper mig med at handle til om lørdagen, så jeg skal da lige finde ud af hvad tid det er.
Får så en sms tilbage... "nå men så er det kun mig og Magnus der kommer lørdag".
Jeg ved bare hun er pissesur over at det ikke lige kan gå efter hendes hoved!
Jeg skriver tilbage, som om jeg ikke fanger det negative i hendes sms at det da bare er fint og at jeg så vil lade være at stresse over at skulle nå at gøre rent før til om lørdagen. Og så hører jeg ikke mere fra hende.
Ihhhh hvor kan hun dog være irriterende. Hvorfor kan hun ikke bare komme sammen med alle de andre og når hun nu i så lang tid har kendt datoen!
Ja undskyld men bliver sgu så irriteret... også fordi det ikke er første gang.
Hvis det havde været den anden vej rundt havde hun flippet helt ud!
Nå undskyld, skulle bare lige brøle lidt 
Jeg er pænt stresset over imorgen.... har et hus der ligner et bombekrater, men i det mindste er der da handlet ind nu 
Min søster og jeg har ellers været så tætte.... ved ikke hvad der er sket. De har så travlt et liv, at hvis man vil besøge dem skal man "booke" tid flere måneder i forvejen og så kan man alligevel godt regne med at hun kun har tid en time eller to fordi hun så har planlagt noget andet senere.
Hvor er hun fræk at lave det om hvis hun kunne, især hvis hun har vist det i lang tid. Jeg har selv en søster hvor det skal gå efter hendes hoved, bare se her til barnedåben, hun brokker sig altid over min lillebror kommer forsent og da han så kommer til tiden, ja så havde hun jo massere af tid og jeg skulle slappe lidt af.