Bitcher lige lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

TbCp

Carsten og jeg skal holde fødselsdag imorgen formiddag for vores familier. Jeg inviterede for godt en måned siden.

Igår skriver min storesøster så og spørger hvad tid det er og det svarer jeg så på... Så skriver hun at hendes mand skal arbejde og at den ældste søn skal til fødseldag hos en fra sin klasse, så hun tænkte om de måtte kigge forbi imorgen (idag fredag) i stedet for..... Det er bare så typisk min søster og jeg hader bare når hun gør det.... føler mig ærligt talt ikke ret meget værd og føler jeg bliver tilsidesat.

Skriver til hende at vores mor kommer fredag og hjælper mig med at handle til om lørdagen, så jeg skal da lige finde ud af hvad tid det er.

Får så en sms tilbage... "nå men så er det kun mig og Magnus der kommer lørdag".

Jeg ved bare hun er pissesur over at det ikke lige kan gå efter hendes hoved!

Jeg skriver tilbage, som om jeg ikke fanger det negative i hendes sms at det da bare er fint og at jeg så vil lade være at stresse over at skulle nå at gøre rent før til om lørdagen. Og så hører jeg ikke mere fra hende.

Ihhhh hvor kan hun dog være irriterende. Hvorfor kan hun ikke bare komme sammen med alle de andre og når hun nu i så lang tid har kendt datoen!

Ja undskyld men bliver sgu så irriteret... også fordi det ikke er første gang.

Hvis det havde været den anden vej rundt havde hun flippet helt ud!

Nå undskyld, skulle bare lige brøle lidt

Jeg er pænt stresset over imorgen.... har et hus der ligner et bombekrater, men i det mindste er der da handlet ind nu

Min søster og jeg har ellers været så tætte.... ved ikke hvad der er sket. De har så travlt et liv, at hvis man vil besøge dem skal man "booke" tid flere måneder i forvejen og så kan man alligevel godt regne med at hun kun har tid en time eller to fordi hun så har planlagt noget andet senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

ooo

Æv hvor er det dårlig stil. Når man er blevet inviteret til en bestemt dag, og har kendt den dato i lang tid, så kan man ikke være bekendt at droppe forbi en dag før når hun kan høre at det går dig imod.

Jeg synes du tacklede det super ved at ignorere det negative i hendes sms, og det skal du da også bare gøre i morgen. Lade som om du slet ikke er klar over at hun er irriteret over hun ikke kunne komme forbi i dag, så kan det være at hun bliver lidt flov over at gøre noget stort ud af det.

Jeg håber at I får en rigtig god dag, og at der vil være fantastiske vibes over hele linien

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

Metchen skriver:

Æv hvor er det dårlig stil. Når man er blevet inviteret til en bestemt dag, og har kendt den dato i lang tid, så kan man ikke være bekendt at droppe forbi en dag før når hun kan høre at det går dig imod.

Jeg synes du tacklede det super ved at ignorere det negative i hendes sms, og det skal du da også bare gøre i morgen. Lade som om du slet ikke er klar over at hun er irriteret over hun ikke kunne komme forbi i dag, så kan det være at hun bliver lidt flov over at gøre noget stort ud af det.

Jeg håber at I får en rigtig god dag, og at der vil være fantastiske vibes over hele linien

Jeg er rigtig dårlig til at ignorere sådan noget, det går mig altid helt vildt på og jeg kan mærke hvordan humøret bare daler...
Men håber da bare at hun er kommet sig over sit surmuleri så vi bare kan hygge os

Anmeld

14. maj 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Carsten og jeg skal holde fødselsdag imorgen formiddag for vores familier. Jeg inviterede for godt en måned siden.

Igår skriver min storesøster så og spørger hvad tid det er og det svarer jeg så på... Så skriver hun at hendes mand skal arbejde og at den ældste søn skal til fødseldag hos en fra sin klasse, så hun tænkte om de måtte kigge forbi imorgen (idag fredag) i stedet for..... Det er bare så typisk min søster og jeg hader bare når hun gør det.... føler mig ærligt talt ikke ret meget værd og føler jeg bliver tilsidesat.

Skriver til hende at vores mor kommer fredag og hjælper mig med at handle til om lørdagen, så jeg skal da lige finde ud af hvad tid det er.

Får så en sms tilbage... "nå men så er det kun mig og Magnus der kommer lørdag".

Jeg skriver tilbage, som om jeg ikke fanger det negative i hendes sms at det da bare er fint og at jeg så vil lade være at stresse over at skulle nå at gøre rent før til om lørdagen. Og så hører jeg ikke mere fra hende.

Ihhhh hvor kan hun dog være irriterende. Hvorfor kan hun ikke bare komme sammen med alle de andre og når hun nu i så lang tid har kendt datoen!

Jeg er pænt stresset over imorgen.... har et hus der ligner et bombekrater, men i det mindste er der da handlet ind nu

Min søster og jeg har ellers været så tætte.... ved ikke hvad der er sket. De har så travlt et liv, at hvis man vil besøge dem skal man "booke" tid flere måneder i forvejen og så kan man alligevel godt regne med at hun kun har tid en time eller to fordi hun så har planlagt noget andet senere.

Oh gud hvor jeg føler med dig, min bror er fuldstøndig på samme måde. (Husker du min tråd om Luccas fødselsdag)

Men Tina ha´en rigtig dejlig dag imorgen.

Knus herfra.

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Oh gud hvor jeg føler med dig, min bror er fuldstøndig på samme måde. (Husker du min tråd om Luccas fødselsdag)

Men Tina ha´en rigtig dejlig dag imorgen.

Knus herfra.

Nå ja det kan jeg faktisk godt huske...

De er sgu for ØV!

Anmeld

14. maj 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nå ja det kan jeg faktisk godt huske...

De er sgu for ØV!

*FNIS*ja de to kan sgu invitere hinanden.... Det kunne blive rigtig spændende. ;)

Anmeld

14. maj 2010

TbCp

malucca09 skriver:

*FNIS*ja de to kan sgu invitere hinanden.... Det kunne blive rigtig spændende.

Haha

Anmeld

14. maj 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Hvor jeg føler med dig.. der er da bare ikke noget mere irreteret end ens søster gør sådan noget.... jeg kan godt forstå du er skuffet over hun gør sådan noget... Her er det lige omvendt min mands bror´s familie inviter til fødselsdagen en til to dage inden og så bliver de skuffet over man ikke altid kan komme pga arbejde eller anden aftale.. Vi ser dem aldrig de har altid travlt og så brokker de sig over vi aldrig ses.. vi har boet her i snart 3år de har været her to gange ud over fødselsdage... Ja nogle gange er det dem der står os nærmest der skuffer os mest..

Jeg håber at i får en kanon dag i morgen og at i nyder den i fulde drag...

Anmeld

15. maj 2010

Bondepigen

Kan godt forstå, du er øv over det.

Når man inviterer til fødslesdag, så er det da den dag folk skal komme, hvis de kan, ellers må de blive væk... Tænk hvis man skulle stå og invitere folk til den dag de kunne hver især... Det ville da være et mareridt...

Jeg har selv inviteret min søster + familie til en anden dag end de andre... men det er fordi de bor på sjælland og var herovre i jylland ugen før vi holdt fødselsdag... så syntes jeg jo det var lidt vildt, hvis de skulle betale brobillet to gange lige efter hinanden... MEN det var jo bare MIG der gjorde det sådan... De ville aldrig selv have bedt om det!!!

Anmeld

15. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Åååh hvor jeg dog føler med dig - Kan skisme godt forstå det gjorde dig gal og irriteret. Minder lidt om min søster. Synes altid jeg gør ALT for at få det hele til at hænge sammen når de skal komme eller vi skal hjem til dem for det skal jo så nødigt gå udover hendes mands fodbold eller alt det børnene skal, men synes bare aldrig jeg får noget igen eller at der er den rette forståelse hvis vi ikke kan når de invitere.....

Morten er godt træt af at jeg offer mig så meget, men jeg har bare svært ved at lade være. Det er vel egentlig deres problem hvis de ikke kan komme, og ikke vores....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.