Skal afhøres idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

ja prøv at bevar roen, og lade vær med at skjule hva du føler og hvordan du har det med det og lad dig ikk gå på at han prøver at kører dig ned eller få dig til at indrømme når du ikk har gjort det !

håber du klarer det uden at græde ligesom mig !!

Ja græde må jeg for guds skyld ikke imens han er der, det kan jeg gøre bagefter.

Tak for dine svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

LRJ

Anonym skriver:

Ja græde må jeg for guds skyld ikke imens han er der, det kan jeg gøre bagefter.

Tak for dine svar

så lidt

Anmeld

14. maj 2010

oo

min søster og jeg blev afhørt da vi var teenagere, da der en morgen var en pige der blev kørt ned i forgængerfeltet en halv meter bagved hvor vi gik. det var KLART bilistens skyld og vi var indkaldt som vidner (bilisten arbejdede så sammen med min far og min far ringede og truede os for at få os til at sige at det var pigens skyld - vel vidende at det ligeså godt kunne være os han havde ramt - SPASSER!), nåhmen...vi skulle på politistationen en aften og vi kom ind i hvert vores forhørslokale og var enormt bange begge to. men de var meget søde og stille og rolige og det gik ret hurtigt med at vi bare fortalte hvad vi havde set og hvad vi ikke havde set osv. du skal ikke være nervøs, man kan heldigvis ikke blive dømt for at være et nervøst gemyt alene, så der skal altså beviser for at du har gjort det på bordet før der sker noget

Anmeld

14. maj 2010

Moar'en

Jeg har ikke selv prøvet det, men min kollega blev hentet og afhørt også i en pengesag hos en borger. Hun sagde også det var noget af det grimmeste, hun var også uskyldig. Det endte så med at politiet droppede sagde da de fandt ud af at denne demente dame tit lukkede folk ind og gav dem penge. Men fra vores leders side blev gjort det at vi ikke længere skulle ned til denne borger alene, for så havde vi altid et vidne.

Stort knus til dig, håber det er hurtig overstået, og husk de har afhørt tusind mennesker før, så det kan jo tit se om det er lægn det man siger

Anmeld

14. maj 2010

Anonym trådstarter

Han har lige ringet og aflyst da han er rimelig hængt op på arbejdet. Så han ringer samme tid imorgen og aftaler hvornår jeg skal afhøres imorgen..

Anmeld

14. maj 2010

Ansemusen

Sikke noget skidt at du ikke kunne få det overstået med det samme!! Men du skal ikke være nervøs. Bare du for alt i verden siger sandheden om alting, selvom du måske frygter at noget kan stille dig i et dårligt lys. Sandheden skal nok vinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.