Gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er der stadig håb - måske skal din krop bare bruge lidt mere tid til at producere rigeligt med HCg - jeg for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg krydser også videre

Anmeld

15. maj 2010

grinny

I er bare så skønne piger. I hjælper mig til at holde modet oppe.

Der er stadig ikke sket noget, så venter til mandag så tester jeg igen, hvis der altså ikke er sket noget i mellemtiden, og viser den igen negativ så er det lægen tirsdag.

Har stadig smerter i underlivet, men de er stadig ikke lige så kraftige som mens smerter

Anmeld

17. maj 2010

Lotus86

Er jo nysgerrig nu...

Har du fået dine to fine lyserøde streger??

Anmeld

17. maj 2010

grinny

npn skriver:

Er jo nysgerrig nu...

Har du fået dine to fine lyserøde streger??

Mensen kom imorges

Men ser positivt på det, nu kan vi jo komme videre og prøve igen  

Kæresten mener at det er næste gang det sker, han kan mærke det siger han, så vi  for at han har ret, hehe.

Anmeld

17. maj 2010

Lotus86

Øv, det er jeg ked af at høre

Men det er godt at i har sådan en positiv indstilling til næste gang, det jeg sikker på vil hjælpe jer

Anmeld

17. maj 2010

CamillaValby

Hej.

Et godt råd, prøv at lade hver med at tænke for meget over at i ønsker en gravidlitet, det kan være med til at gøre at der går længere tid

Jeg ved hvor svært det er at lade hver, og vi har prøvet i godt to år. Jeg er selv gået over tiden, skulle have haft mens i fredags, og venter stadig. Tog en test i morges som ikke viste noget, og har dog haft en masse symptomer de sidste 14 dage, alt fra stikken og jag i underlivet, til kvalme.

Men  ffor at det lykkes for jer snart

Anmeld

17. maj 2010

grinny

CamillaValby skriver:

Hej.

Et godt råd, prøv at lade hver med at tænke for meget over at i ønsker en gravidlitet, det kan være med til at gøre at der går længere tid

Jeg ved hvor svært det er at lade hver, og vi har prøvet i godt to år. Jeg er selv gået over tiden, skulle have haft mens i fredags, og venter stadig. Tog en test i morges som ikke viste noget, og har dog haft en masse symptomer de sidste 14 dage, alt fra stikken og jag i underlivet, til kvalme.

Men  ffor at det lykkes for jer snart

Vi tænker faktisk ikke så meget over det, snakker heller ikke om det hele tiden. Den tid der bliver snakket mest om det er ugen op til mens, for da vil kæresten jo gerne vide om der er nogle symptomer.

Men tak for rådet, har godt hørt at det kan være med til udskyde en graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.