Gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

grinny

Ja så er jeg så en dag over, skulle have haft min mens igår, men det er væk og der er ingen tegn på den kommer. Har godt nok lidt smerter i lænden, men det er næsten ingen ting, plejer at have de vildeste mens smerter. Har haft en underlig fornemmelse i maven og kvalme hele morgen.

Venter til imorgen med at teste, kan jo være den bare er en dag forsinket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Low

Jeg  her fra

Anmeld

14. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sejt at du kan vente med at teste. Herfra

Anmeld

14. maj 2010

grinny

Sejt at du kan vente med at teste. Herfra

Ved jeg heller ikke om jeg kan.. Hvis den ikke er kommet i aften kommer jeg nok til at teste 

Anmeld

14. maj 2010

grinny skriver:

Ved jeg heller ikke om jeg kan.. Hvis den ikke er kommet i aften kommer jeg nok til at teste 

Hehe, så skal du bare tænke at du spilder en test... det der med at det er sikrest om morgenen... Men jeg kan godt forstå dig.

Har selv testdag om 3 dage, og vil allerede gerne - og her er der ingen symptomer...

Anmeld

14. maj 2010

grinny

Alexis skriver:

Hehe, så skal du bare tænke at du spilder en test... det der med at det er sikrest om morgenen... Men jeg kan godt forstå dig.

Har selv testdag om 3 dage, og vil allerede gerne - og her er der ingen symptomer...

Hehe, tror også jeg kommer til at tænke sådan. Det værste er bare, at hvis det ikke kommer i dag så vil jeg ikke kunne sove i nat fordi jeg kun kan tænke på det, hehe.. 

Anmeld

14. maj 2010

grinny skriver:

Hehe, tror også jeg kommer til at tænke sådan. Det værste er bare, at hvis det ikke kommer i dag så vil jeg ikke kunne sove i nat fordi jeg kun kan tænke på det, hehe.. 

Åh den onde spiral.. den kender jeg vist alt for godt, hehe

Anyway, håber da den er der!!   Knus.

Anmeld

14. maj 2010

Louisiana

for, at den er der 

Anmeld

14. maj 2010

Blyb

Jeg havde også øm lænd et par dage op til testdag..

for dig!

Anmeld

15. maj 2010

grinny

Testen var negativ, men stadig ingen mens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.