kan altså ik lide det stikkeri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

mullesmith2

noname skriver:

Måske de første små plukkeveer der minder dig om at geare lidt ned

Det har stået på i et par uger nu. Jeg har også et fysisk hårdt job, men arbejder ikke hver dag. Bare det ikke er noget farligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Det har stået på i et par uger nu. Jeg har også et fysisk hårdt job, men arbejder ikke hver dag. Bare det ikke er noget farligt.

Tror jeg bestemt ikke det er, men ta' den nu med ro...

ellers kan det være du havner som Risen  eller Zette med en sygemelding.

Anmeld

15. maj 2010

mullesmith2

noname skriver:

Tror jeg bestemt ikke det er, men ta' den nu med ro...

ellers kan det være du havner som Risen  eller Zette med en sygemelding.

Er ellers lige startet på det her nye job med rengøring, det er rimeligt hårdt da det er på akkord om man vil jo gerne tjene en god løn også, men kan da godt være jeg ikke kan holdde til det, er jo i forvejen rimelig overvægtig (109kg- 166cm) og nu med baby der slet ikke gør livet lettere.

Anmeld

16. maj 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Er ellers lige startet på det her nye job med rengøring, det er rimeligt hårdt da det er på akkord om man vil jo gerne tjene en god løn også, men kan da godt være jeg ikke kan holdde til det, er jo i forvejen rimelig overvægtig (109kg- 166cm) og nu med baby der slet ikke gør livet lettere.

Har sendt dig en PB

Anmeld

16. maj 2010

lululupo

mrsMary skriver:

hmm, det kunne også lyde som bindevævet (hinde hvorpå mavemuskler fæster), som udvider sig ved navlen. De lige mavemuskler skal jo flytte sig ud til siden i takt med at maven vokser, og så må bindevævet strække sig. Jeg er så en af dem, hvor mavemusklerne flytter sig markant, og det har resulteret i et lille brist i bindevævet med efterfølgende navlebrok (hul i bindevæv). Det har jeg valgt at få syet sammen igen, dog er det ikke nødvendigt i alle tilfælde. Desværre brister det nok nu igen under anden graviditet :-(

Det niver lidt rundt om navlen - mest når jeg er træt efter lang aktiv dag, men det er ikke farligt.

Synes også det lyder sådan, havde navlebrok som lille, og har fået " flashback " nu her som gravid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.