kan altså ik lide det stikkeri...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2010

mullesmith2

Hej alle dejlige kvinder...

jeg er lidt bekymret for hvorfor det sådan prikker rundt om navlen og det strammer og maven bliver en helt hård knude indimellem lige rundt om navlen... Hvorfor gør den det? det er helt slemt når jeg er på job, hvor jeg gør rent. Hva er det dog?

Hilsen den bekymrede Mulle 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

otlitrom

Det kan måske være ligamentsmerter..?? De udvider sig jo, i takt med at livmoderren bliver større.... Ellers ring til lægen, du spurgte også den anden dag, hvad svar fik du der?

Anmeld

14. maj 2010

Risen

sys det lyder som plukkeveer, men det er vist lidt tidligt endnu?

Anmeld

14. maj 2010

Low

Jeg synes også at det kunne lyde som plukveer men jeg fik først mine første plukveer da jeg var i uge 15-17 ca.. 

Anmeld

14. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej..

Jeg er også en af de der syntes det lyder som plukveer.. det skal lige siges at jeg fik plukveer meget tidligt med mine børn tror også det var omkring uge 10 men det gik så ikke helt op til navlen??

Men jeg syntes næsten du skal snakke med din læge/jordemoder om det.

Anmeld

14. maj 2010

mullesmith2

Det er stikken der er der hele tiden omkring navlen, det føles som sidestik bare midt på maven... gør sådan lidt små ondt. Men plukveer i uge 10 og så hele dagen det er da ik normalt er det?  Kan ik rigtig spørge min jordmor endnu ved ik hvem jeg skal spørge har ik været der ude endnu, har ik engang fået min første scanning...

Anmeld

14. maj 2010

oo

mullesmith2 skriver:

Det er stikken der er der hele tiden omkring navlen, det føles som sidestik bare midt på maven... gør sådan lidt små ondt. Men plukveer i uge 10 og så hele dagen det er da ik normalt er det?  Kan ik rigtig spørge min jordmor endnu ved ik hvem jeg skal spørge har ik været der ude endnu, har ik engang fået min første scanning...

ellers så prøv at ringe til fødegangen der hvor du vil føde...det gjorde jeg første gang allerede i uge 5 fordi jeg havde spørgsmål om blødning osv de plejer at være rigtig søde til at svare på spørgsmål!

Anmeld

15. maj 2010

mrsMary

hmm, det kunne også lyde som bindevævet (hinde hvorpå mavemuskler fæster), som udvider sig ved navlen. De lige mavemuskler skal jo flytte sig ud til siden i takt med at maven vokser, og så må bindevævet strække sig. Jeg er så en af dem, hvor mavemusklerne flytter sig markant, og det har resulteret i et lille brist i bindevævet med efterfølgende navlebrok (hul i bindevæv). Det har jeg valgt at få syet sammen igen, dog er det ikke nødvendigt i alle tilfælde. Desværre brister det nok nu igen under anden graviditet :-(

Det niver lidt rundt om navlen - mest når jeg er træt efter lang aktiv dag, men det er ikke farligt.

Anmeld

15. maj 2010

mullesmith2

mrsMary skriver:

hmm, det kunne også lyde som bindevævet (hinde hvorpå mavemuskler fæster), som udvider sig ved navlen. De lige mavemuskler skal jo flytte sig ud til siden i takt med at maven vokser, og så må bindevævet strække sig. Jeg er så en af dem, hvor mavemusklerne flytter sig markant, og det har resulteret i et lille brist i bindevævet med efterfølgende navlebrok (hul i bindevæv). Det har jeg valgt at få syet sammen igen, dog er det ikke nødvendigt i alle tilfælde. Desværre brister det nok nu igen under anden graviditet :-(

Det niver lidt rundt om navlen - mest når jeg er træt efter lang aktiv dag, men det er ikke farligt.

Det er godt nok lettende at høre, det lyder somom det er det samme der sker her. Det er nemlig efter en aktiv dag eller om aftenen når jeg bliver træt.

Anmeld

15. maj 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Hej alle dejlige kvinder...

jeg er lidt bekymret for hvorfor det sådan prikker rundt om navlen og det strammer og maven bliver en helt hård knude indimellem lige rundt om navlen... Hvorfor gør den det? det er helt slemt når jeg er på job, hvor jeg gør rent. Hva er det dog?

Hilsen den bekymrede Mulle 10+4

Måske de første små plukkeveer der minder dig om at geare lidt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.