Jakke eller flyverdragt eller hvad til baby i maj mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

LISBETH:-)

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvis jeg ikke skal købe dem på nettet, hvor køber jeg så sådan en henne?

Og hvad koster sådan en bandit?

Jeg ved jo ikke hvor du bor :-) Men man kan købe dem alle steder hvor de forhandler Molo.

En teddyfleece dragt koster 399 kr. mener jeg det er. Jeg har kun givet 225 kr for min på udsalg - købt på nettet.

Den er alle pengene værd og du kan sagtens købe den på nettet for du får med sikkerhed brug for den. Selv om sommeren er den god når man er nogen steder og de små ikke skal fryse når man skal hjem om aftenen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er lidt i tvivl om, om vi skal købe en jakke, flyverdragt eller noget helt 3. til vores datter. Jeg synes den her mdr er svær at bedømme i forhold til vejret, tempetaturen osv, om hvad de skal have på af overtøj..

Men hvad siger i? Hvad skal jeg købe? bliver en flyverdragt lige i overkanten eller hvordan?

Marikka, 40+0, send gerne en masse vestøv!

jeg bruge både jakke og flyverdragt alt efter hvor godt eller dårligt vejret er. det skifter jo meget lige for tiden.. hun har en almindelig fleecflyverdragt som hun bruger i dagplejen eller en termo flyverdragt selvom den nu ikke er super termo agtig. og så har hun en tynd jakke hun har på hvis vejret bare er super godt uden for. så jeg ville købe begge dele så du har for man ved jo ikke hvordan vejert er

Anmeld

13. maj 2010

Ida.

Vi havde den jakke/tykke trøje du ser på billede 8+9 i denne tråd: https://www.baby.dk/debat/47588pi1/toej/babytoej-str-50-pige--neutral.aspx

Lina er født 16/5-2009 og vi havde bestemt ikke brug for varmere tøj end den. I starten synes jeg, de sover mere inde end ude (har begge vores i hvert fald gjort) og skal man nogle steder, hvor man skal have dem i autostol, havde Lina bare et lille tæppe eller sin dyne over sig - i barnevognen fik hun dynen om sig og evt. et ekstra tæppe, hvis det var meget koldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.