Jakke eller flyverdragt eller hvad til baby i maj mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Bare mig..

Jeg er lidt i tvivl om, om vi skal købe en jakke, flyverdragt eller noget helt 3. til vores datter. Jeg synes den her mdr er svær at bedømme i forhold til vejret, tempetaturen osv, om hvad de skal have på af overtøj..

Men hvad siger i? Hvad skal jeg købe? bliver en flyverdragt lige i overkanten eller hvordan?

Marikka, 40+0, send gerne en masse vestøv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

nuggie

jeg kigger lige med her jeg har nemlig gået med de samme tanker, det er sku ikke så nemt med det her vejr vi har for tiden  

Anmeld

13. maj 2010

monzemussen

Tager også lige en kigger

Monica 40 + 3, og masser af vestøv modtages også gerne

Anmeld

13. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej..

Jeg har selv en bette en der skal puttes hen og sove i barnevogn. Vi har både jakke og flyverdragt.. Men jeg har lige købt en tyndere flyverdgarg og har nu pakket den helt tykke væk.. så har du lidt til hvad vejret bringer..

Anmeld

13. maj 2010

slettet_7530

Jeg vil sige en fleecedragt fra MOLO i deres teddyfleece da det er naturprodukt, de kan købes i de små størrelser på TS som nye eller brugt få gange.

flyverdragt bliver alt for varmt.

Anmeld

13. maj 2010

slettet_7530

sådan en fætter her

Anmeld

13. maj 2010

bagger26

albertesmor skriver:

Jeg vil sige en fleecedragt fra MOLO i deres teddyfleece da det er naturprodukt, de kan købes i de små størrelser på TS som nye eller brugt få gange.

Min datter på 8 uger er lige kommet ind fra sin lur, og hun har sin hue og en jakke på, og det er rigeligt til hende, men har før det haft en strikket dragt til hende.. Men flyverdragt er for varm, så hellere en tynd fleecedragt af en art..

Anmeld

13. maj 2010

bagger26

albertesmor skriver:

Ved ikke lige hvorfor jeg har citeret dit indlæg hehe..

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Okay, tusind tak

Jeg tror det er smartest at købe den i butikkerne, i stedet for hjemmesider, da jeg jo inden længe gerne skulle føde, og jeg skal bruge den når vi skal hjem fra sygehuset, for vi skal gå hjem (bor tæt på sygehuset)

Men jeg tror jeg køber en flice så, for det lyder til at det er sådan en man bruger nu.. - Eller bare en tynd dragte af en art.. jeg har også en voksipose, og om ikke andet kan hun måske få en lidt tykkere trøje inden under dragten?

Anmeld

13. maj 2010

monzemussen

Det kommer vel også lidt an på hvor let de er ved at svede og fryse. Min bedre halvdel har meget let ved at få det for varmt, hvor jeg helst skal have meget tøj på iforhold til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.