puhhhh bliver lidt nervøs nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

bagger26

lululupo skriver:

Jeg håber ikke det er det, men er så naiv og tror på min pålægschokolade mad til morgenmaden gav udslaget Uhmmmm Selv om jm lød overbevist om at det var sukkersyge, øvvvvvvvvvvvvvvv................. Har ikk lyst til den glukose belastning

Jaa og øv.. hehe.. Godt det ikke var svangerskabsforgiftning og øv for sukkersygen.. Krydser finger for det ikke er noget...

Da jeg ventede min den 1. fik jeg også målt sukker i urinen ved jordemoderen. Skulle dagen efter gå til lægen hvor han lige skulle undersøge det en ekstra gang, inden jeg blev sendt til glukose belastning, og der var der ingenting. De kom frem til, at det var fordi jeg havde drukket en lille smule cola en time før jeg fik testen taget.. Og det var altså ikke særlig meget jeg havde drukket, men åbenbart nok til at den gav et udslag på testen. Så krydser da finger for at det er det samme med dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

lululupo

bagger26 skriver:

Jaa og øv.. hehe.. Godt det ikke var svangerskabsforgiftning og øv for sukkersygen.. Krydser finger for det ikke er noget...

Da jeg ventede min den 1. fik jeg også målt sukker i urinen ved jordemoderen. Skulle dagen efter gå til lægen hvor han lige skulle undersøge det en ekstra gang, inden jeg blev sendt til glukose belastning, og der var der ingenting. De kom frem til, at det var fordi jeg havde drukket en lille smule cola en time før jeg fik testen taget.. Og det var altså ikke særlig meget jeg havde drukket, men åbenbart nok til at den gav et udslag på testen. Så krydser da finger for at det er det samme med dig..

uhhhhhh puhhhhh ja det håber jeg også, wiiii så er der alligevel håb endnu

Anmeld

13. maj 2010

bagger26

lululupo skriver:

uhhhhhh puhhhhh ja det håber jeg også, wiiii så er der alligevel håb endnu

Ja man kan jo altid have lov til at håbe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.