puhhhh bliver lidt nervøs nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

lululupo

Vågnede og lignede en elefant så meget væske er der i kroppen, det plejer ellers ikke og være slemt om morgenen, men har direkte bobler på hænder og fødder, samt mit ansigt 

Mens vi spiser morgenmad bliver jeg så vildt svimmel og beslutter at ligge lidt på sofaen, men øv det er her stadig! Manden fik mig overtalt til at ringe til fødegangen og eftersom jeg på 14 dage også har taget 6 kg på, vil de lige se mig.... puhhhhhh håber ikke det er noget, vi må afsted!!!

christina ugev36

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder da rigtigt slemt. krydser fingre for at alt er okay

Anmeld

13. maj 2010

bagger26

Det lyder ikke rart.. Men det er da godt de lige vil tjekke op på dey.. Håber ikke det er noget..

Anmeld

13. maj 2010

<3

13. maj 2010

<3

13. maj 2010

lululupo

puhhhh hjemme igen, med tja både godt og dårligt nyt.... Heldigvis ingen proteiner i urinen, så ingen svangerskabsforgiftning Tilgengæld selvfølgelig blærebetændelse, hvilket jeg er ved at være vant til, men der var også sukker i urinen, så skal til glukose belastning, men jm sagde at med min sene vægtøgelse mv skulle jeg nok regne med at det var sukkersyge, av en lussing, men pyt bare prinsessen har det godt og det havde hun

Anmeld

13. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Vågnede og lignede en elefant så meget væske er der i kroppen, det plejer ellers ikke og være slemt om morgenen, men har direkte bobler på hænder og fødder, samt mit ansigt 

Mens vi spiser morgenmad bliver jeg så vildt svimmel og beslutter at ligge lidt på sofaen, men øv det er her stadig! Manden fik mig overtalt til at ringe til fødegangen og eftersom jeg på 14 dage også har taget 6 kg på, vil de lige se mig.... puhhhhhh håber ikke det er noget, vi må afsted!!!

christina ugev36

krydser fingre for at der ikke er noget galt giv lyd så snart du hører noget nyt.

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

krydser fingre for at der ikke er noget galt giv lyd så snart du hører noget nyt.

heiii er hjemme, ingen tegn på svanger forgiftning men selvfølgelig blærebetændelse og sukker i urinen Vigtigst af alt har prinsessen det godt, wiiiii!!!

Hvorfor bliver man sååå søvnig af at være på et hosp???

Anmeld

13. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

heiii er hjemme, ingen tegn på svanger forgiftning men selvfølgelig blærebetændelse og sukker i urinen Vigtigst af alt har prinsessen det godt, wiiiii!!!

Hvorfor bliver man sååå søvnig af at være på et hosp???

fordi det er sååååååååå kedeligt! sukkersyge... hmmm det skal du nok klare!!!

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

fordi det er sååååååååå kedeligt! sukkersyge... hmmm det skal du nok klare!!!

Jeg håber ikke det er det, men er så naiv og tror på min pålægschokolade mad til morgenmaden gav udslaget Uhmmmm Selv om jm lød overbevist om at det var sukkersyge, øvvvvvvvvvvvvvvv................. Har ikk lyst til den glukose belastning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.