Mareridt? (laaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mynord skriver:

min søn var igennem det samme, jeg puttede ham bare godt ind til mig, tror det var alle de nye indtryk der pludselig vælter ind over de små, så der skal ekstra trykhed til

det er rart at høre andre har oplevet det samme... Havde frygtet sådan en reaktion fra hende, for det er jo voldsomt det hun går igennem med en helt ny verden! Men ja, hun havde jo nok bare brug for sin moar! Godt at jeg havde overskuddet til at ligge sådan hele natten.. er helt rædbrækket i dag, men Daniel har heldigvis fri i dag så han kan tage en tørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

9510

Caroline86 skriver:

det er rart at høre andre har oplevet det samme... Havde frygtet sådan en reaktion fra hende, for det er jo voldsomt det hun går igennem med en helt ny verden! Men ja, hun havde jo nok bare brug for sin moar! Godt at jeg havde overskuddet til at ligge sådan hele natten.. er helt rædbrækket i dag, men Daniel har heldigvis fri i dag så han kan tage en tørn

Ja moar er nu bedst, Jeg havde så Oliver ovre ved mig i sengen, det er jo så hyggeligt

Anmeld

13. maj 2010

B&J

Caroline86 skriver:

det plejer vi også at kunne, men hun var helt hys i nat.. Det eneste der trøstede hende var at have mig lige ved siden af - og hun vågnede hver gang jeg rykkede mig selvom hun SNORK sov

ja sådan er det vi andre ved jo også hvordan det er af drømme nogle gange ikk sjovt

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

mynord skriver:

Ja moar er nu bedst, Jeg havde så Oliver ovre ved mig i sengen, det er jo så hyggeligt

det tør jeg ikke når Daniel ligger i sengen Han sover meget tungt og meget uroligt, så jeg ville simpelthen være bange for han pludselig trillede over hende - skal siges jeg har oplevet at han har trillet over mig

Men når vi er alene ligger hun tit hos mig i sengen

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

B&J skriver:

ja sådan er det vi andre ved jo også hvordan det er af drømme nogle gange ikk sjovt

og så når man er så lille og man ikke forstår hvad det er der foregår.. må være frygteligt skræmmende

Anmeld

13. maj 2010

9510

Caroline86 skriver:

det tør jeg ikke når Daniel ligger i sengen Han sover meget tungt og meget uroligt, så jeg ville simpelthen være bange for han pludselig trillede over hende - skal siges jeg har oplevet at han har trillet over mig

Men når vi er alene ligger hun tit hos mig i sengen

Jamen det kan jeg godt forstå så,, så hellere være radbrækket

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

mynord skriver:

Jamen det kan jeg godt forstå så,, så hellere være radbrækket

lige præcis...

Men tak for svar! det beroliger mig lidt at høre andre der har oplevet det samme... Selvom det ikke bliver mindre hårdt og synd for hende af den grund er det altid rart at få bekræftet at det er helt normalt at hun skal igennem det

Anmeld

13. maj 2010

B&J

Caroline86 skriver:

og så når man er så lille og man ikke forstår hvad det er der foregår.. må være frygteligt skræmmende

ja men husk på de husker ik så godt og måske gjorde du det som lille men heldig vis kan man ikke huske det

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

B&J skriver:

ja men husk på de husker ik så godt og måske gjorde du det som lille men heldig vis kan man ikke huske det

ja, det trøster mig også at vide hun ikke kan huske det

Anmeld

13. maj 2010

B&J

Caroline86 skriver:

ja, det trøster mig også at vide hun ikke kan huske det

nemlig så gør det ikk så ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.