Hej tøser!
Laura er (så vidt vi ved) lige kommet over sit 12-ugers tigerspring og brugte virkelig dagen i går på at udforske verden!! 
I går aftes da hun var faldet i søvn i sin lift i stuen drømte hun meget og lå og udstødte små lyde... Det tænkte vi ikke videre over! Vi tog hende med op i soveværelset da vi skulle i seng. Hun står ved siden af sengen (på min side) og selvom hun snork sov da vi stillede hende gik der ikke ret lang tid før hun vågnede og klynkede (hvilket bestemt ikke ligner hende)... Jeg gav hende sutten og lå og nussede hende i søvn igen. Omkring 04.30 kan jeg ikke holde til hendes klynkeri længere og jeg står op med hende for at få hende skiftet og givet mad (det er ca. 1½ time tidligere end jeg havde regnet med at skulle op med hende)...
På vej ned ad trappen klamrer hun sig til mig og virker bange! Meget bange
og i det jeg, stille og roligt, lægger hende på puslehynden stikker hun i et skrig uden lige - dybt ulykkeligt
Jeg var allerede på vej hen til vasken for at hente vand med skynder mig hen lige ved siden af hende, taler stille med hende og aer hende, hvilket hjælper med hun klynker stadig... Hun klynker så resten af pusletiden men stopper så snart jeg tager hende op - hvor hun igen klamrer sig til mig...
Jeg lægger hende til på begge sider og hun spiser fint og virker tilfreds! Jeg tager hende på skulderen, bøvser hende af, går op i seng (som vi plejer) og så sidder hun op ad mine lår (jeg har bøjede ben) og falder i søvn der. Jeg putter hende og hun vågner og klynker. Jeg tager hende over i sengen igen og hun falder i søvn hos mig endnu en gang. Efter 15-20 min lægger jeg hende i liften igen og så snart jeg fjerner mig vågner hun. Jeg putter armen ned i liften til hende og hun klamrer sig til den mens hun falder i søvn. Sådan ligger vi resten af natten/morgenen. Det er bedre i dag, men hun er stadig meget opmærksom på hvor vi er henne...
Kan hun simpelthen have haft mareridt og "levet videre" i det da hun var vågen? Det kender man jo fra sig selv at man kan være helt rundt på gulvet og have svært ved at skelne mellem drøm om virkelighed!?
Min stakkels lille mus 
Beklager det blev så langt... 
Knus Caroline
Anmeld