Update på mit knæ efter 5 timer på sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

otlitrom

ÆÆÆÆÆÆJJJ!! Det er da lige til at blive sur over! Jeg hader læger, der tror de er den hurtigste knallert på kajen! Jeg kan slet ikke tage det.. Der er desværre mange af dem

Øv for en lang ventetid også, hvilket jo overhovedet ikke gør det bedre! Bliver helt sur på dine vegne!

Jeg håber ikke knæet er alt for slemt idag, selvom det nok ikke just har hjulpet at han vred rundt med det i morgen, så du lavede grimasser.

Jeg håber du får en anden læge næste gang!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

ÆÆÆÆÆÆJJJ!! Det er da lige til at blive sur over! Jeg hader læger, der tror de er den hurtigste knallert på kajen! Jeg kan slet ikke tage det.. Der er desværre mange af dem

Øv for en lang ventetid også, hvilket jo overhovedet ikke gør det bedre! Bliver helt sur på dine vegne!

Jeg håber ikke knæet er alt for slemt idag, selvom det nok ikke just har hjulpet at han vred rundt med det i morgen, så du lavede grimasser.

Jeg håber du får en anden læge næste gang!!

Ventetiden er selvfølgelig hvad den er... og kommer der en akut opereation er det jo helt i orden... men 5 timer og så sådan en behandling... det synes jeg eddermame var øv!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Ventetiden er selvfølgelig hvad den er... og kommer der en akut opereation er det jo helt i orden... men 5 timer og så sådan en behandling... det synes jeg eddermame var øv!

Ja, ventetid og akutte operationer er der ikke meget at gøre ved. Jeg er personligt bare meget dårlig til at vente

Men det er virkelig en træls behandling du har fået, og det havde jo set noget anderledes ud, hvis du havde fået en super god behandling og havde fået en form for svar. Og anerkendelse af, at du vitterligt HAR ondt i benet..

Jeg håber der er bedre held næste gang!!

Anmeld

15. maj 2010

lion

TbCp skriver:

Jeg var ihvertfald rigtig rigtig ked af det

Den første læge der kom ind var dog rigtig sød!
Selvom han var vildt genert og blev helt rød i hovedet da jeg smed bukserne så han kunne kigge på mit knæ

ok, hvor sødt

Anmeld

15. maj 2010

anna-jonas

AAAARRRRGGHHHH.............Jeg ville sgu' ønske at jeg kunne være jer alle sammens patient ledsager, så skulle jeg nok få sagt noget til sådan en hov'ski snov'ski motherfucker. Synes sgu' det er så ærgerligt, når man høre om sådan en behandling.

Til kontrollen vil jeg forslå dig, at forberede dig lidt. Altså skrive sygdomsforløbet ned i punktform, hvornår der er sket ændringer og i hvilken sammenhæng. Skriv også de forskellige undersøgelser ned, og hvor mange gange du har set en læge i relation til knæet. Desuden...........hvad har de forskellige sagt. Hvis du igen bliver behandlet arrogant, så spørg hvilken uddannelsesmæssig baggrund han har for at sige som han gør.................måske er han i virkeligheden håndkirurg, eller hoftekirurg...........som ikke har en så stor erfaring med knæ.

Anmeld

16. maj 2010

TbCp

AAAARRRRGGHHHH.............Jeg ville sgu' ønske at jeg kunne være jer alle sammens patient ledsager, så skulle jeg nok få sagt noget til sådan en hov'ski snov'ski motherfucker. Synes sgu' det er så ærgerligt, når man høre om sådan en behandling.

Til kontrollen vil jeg forslå dig, at forberede dig lidt. Altså skrive sygdomsforløbet ned i punktform, hvornår der er sket ændringer og i hvilken sammenhæng. Skriv også de forskellige undersøgelser ned, og hvor mange gange du har set en læge i relation til knæet. Desuden...........hvad har de forskellige sagt. Hvis du igen bliver behandlet arrogant, så spørg hvilken uddannelsesmæssig baggrund han har for at sige som han gør.................måske er han i virkeligheden håndkirurg, eller hoftekirurg...........som ikke har en så stor erfaring med knæ.

Jeg skal til tjek d. 26. maj og tror jeg vil gøre som du foreslår og skrive det hele ned... og så krydse fingre for at det ikke er klaphat lægen jeg skal ind til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.