20 kilo på én uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

dorthemus

For fanden da...det er vildt  Det vil jeg også rigtig gerne. satser på, at de første 10 kg ryger inden for de første døgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

LRJ

Malene84 skriver:

Hej girls...

Tak for alle jeres dejlige hilsner og jeres evige varme  Skal ikke være en hemmelighed at man ligner noget der er løgn efter at have haft to bøller i maven i 9 mdr. - og jeg har ikke ville gå på vægten, da jeg ikke sys det er vigtigt endnu. Men gjorde det så alligevel her til aften, og må indrømme at jeg er i totalt chok. Jeg har tabt alle 20 kilo, og er nu igen på min startvægt.

JEG HAR TABT 20 KILO PÅ EN UGE... DET ER JO SYGT!!!!

Er der ikke noget med, at det ikke er sundt at tabe sig for hurtigt efter fødslen??? hvad gør man så lige

først stort tillykke

men det er meget normalt fik jeg af vide da jeg ringede bekymret til lægen på 10. efter fødslen hvor jeg havde tabt de første 22 kg, hvor jeg på 6. dag kun havde tabt 17 kg så bare  vær glad for at du smider dem så hurtigt !

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

wiii det lyder jo helt fantastisk, så er håb for mig og min indtil nu 25 kg .....Må være dejligt for dig og ikke mindst kroppen...

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Meget af det kan vel være væske smukke?.. Min jordemor sagde at man tisser det ud efter få dage  

Anmeld

13. maj 2010

hc=k

Malene84 skriver:

Hej girls...

Tak for alle jeres dejlige hilsner og jeres evige varme  Skal ikke være en hemmelighed at man ligner noget der er løgn efter at have haft to bøller i maven i 9 mdr. - og jeg har ikke ville gå på vægten, da jeg ikke sys det er vigtigt endnu. Men gjorde det så alligevel her til aften, og må indrømme at jeg er i totalt chok. Jeg har tabt alle 20 kilo, og er nu igen på min startvægt.

Er der ikke noget med, at det ikke er sundt at tabe sig for hurtigt efter fødslen??? hvad gør man så lige

Jeg tabte 14 kg da jeg fødte så jeg vejede det samme igen da jeg havde født som da jeg blev gravid.

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Ihh.. jeg elsker de her indlæg hvor i allesammen har tabt jer helt vildt på kort tid!!

Men Malene, der var jo også næsten 6,5 kg i babyer alene! Det hjælper da ret meget...

Anmeld

13. maj 2010

Malene84

Mettemus skriver:

Ihh.. jeg elsker de her indlæg hvor i allesammen har tabt jer helt vildt på kort tid!!

Men Malene, der var jo også næsten 6,5 kg i babyer alene! Det hjælper da ret meget...

hehe.. ja du har ret... der var jo ret meget baby derinde. Hvad sker der også for at de kom ud og var så store. ha ha

Ja... nu når I siger det, så har jeg sgu da tisset en hel del mere end normalt. Har nok bare ikke tænkt over, at det selvfølgelig er den måde man smider det på

Anmeld

13. maj 2010

Bayze

Malene84 skriver:

Hej girls...

Nej, hvor skønt for dig Og det er fandme flot, så har du jo reelt ikke taget et gram på under hele din graviditet! Men du har saftsuseme også været flot undervejs

Og nej, der er intet usundt ved dit vægttab. For da det jo slet ikke kan lade sig gøre at tabe fedt så hurtigt, ja, så er det jo ikke fedt du har tabt. Det er blot børn, væske i kroppen, fostervand, moderkage osv osv. Og du er sikkert ikke færdig med vægttabet endnu, bla er din livmoder jo ikke trukket helt sammen endnu. Det er først hvis du efter fødslen går og taber dig fordi du spiser for lidt - altså at du er i energiunderskud, at det er uheldigt for amningen.

Jeg tog i øvrigt 17 kg på og havde også tabt de 13 efter en uge. Men jeg er så begyndt at tage på EFTER fødslen - god damned!! Nu er der pludselig plads til æderi igen i maven og når jeg er stresset og ikke får sovet, så æder jeg gerne - så det er det jeg gør - med vægtøgning til følge!

Anmeld

13. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Det siges at manca tager 8 kg på ved en graviditet. Det er barn, vand og moderkagen.. Så hvis man siger 8+8= 16 kg. Og så lidt ekstra. Så er du sq da bare heldig.. Der sker ikke noget ved at tabe sig så hurtigt. Går ikke udfra du har lavet andet end at have født og dernæst ammet. Så er det gået bort på naturligvis. Det er straks værre hvis du havde trænet dem væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.