Malene84 skriver:
Hej girls...
Tak for alle jeres dejlige hilsner og jeres evige varme
Skal ikke være en hemmelighed at man ligner noget der er løgn efter at have haft to bøller i maven i 9 mdr. - og jeg har ikke ville gå på vægten, da jeg ikke sys det er vigtigt endnu. Men gjorde det så alligevel her til aften, og må indrømme at jeg er i totalt chok. Jeg har tabt alle 20 kilo, og er nu igen på min startvægt.
JEG HAR TABT 20 KILO PÅ EN UGE... DET ER JO SYGT!!!! 
Er der ikke noget med, at det ikke er sundt at tabe sig for hurtigt efter fødslen??? hvad gør man så lige

Nej, hvor skønt for dig
Og det er fandme flot, så har du jo reelt ikke taget et gram på under hele din graviditet! Men du har saftsuseme også været flot undervejs
Og nej, der er intet usundt ved dit vægttab. For da det jo slet ikke kan lade sig gøre at tabe fedt så hurtigt, ja, så er det jo ikke fedt du har tabt. Det er blot børn, væske i kroppen, fostervand, moderkage osv osv. Og du er sikkert ikke færdig med vægttabet endnu, bla er din livmoder jo ikke trukket helt sammen endnu. Det er først hvis du efter fødslen går og taber dig fordi du spiser for lidt - altså at du er i energiunderskud, at det er uheldigt for amningen.
Jeg tog i øvrigt 17 kg på og havde også tabt de 13 efter en uge. Men jeg er så begyndt at tage på EFTER fødslen - god damned!! Nu er der pludselig plads til æderi igen i maven og når jeg er stresset og ikke får sovet, så æder jeg gerne - så det er det jeg gør - med vægtøgning til følge!
Anmeld