20 kilo på én uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Malene84

Hej girls...

Tak for alle jeres dejlige hilsner og jeres evige varme  Skal ikke være en hemmelighed at man ligner noget der er løgn efter at have haft to bøller i maven i 9 mdr. - og jeg har ikke ville gå på vægten, da jeg ikke sys det er vigtigt endnu. Men gjorde det så alligevel her til aften, og må indrømme at jeg er i totalt chok. Jeg har tabt alle 20 kilo, og er nu igen på min startvægt.

JEG HAR TABT 20 KILO PÅ EN UGE... DET ER JO SYGT!!!!

Er der ikke noget med, at det ikke er sundt at tabe sig for hurtigt efter fødslen??? hvad gør man så lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

smokin

Malene84 skriver:

Hej girls...

Tak for alle jeres dejlige hilsner og jeres evige varme  Skal ikke være en hemmelighed at man ligner noget der er løgn efter at have haft to bøller i maven i 9 mdr. - og jeg har ikke ville gå på vægten, da jeg ikke sys det er vigtigt endnu. Men gjorde det så alligevel her til aften, og må indrømme at jeg er i totalt chok. Jeg har tabt alle 20 kilo, og er nu igen på min startvægt.

Er der ikke noget med, at det ikke er sundt at tabe sig for hurtigt efter fødslen??? hvad gør man så lige

WOW - aner ikke hvad jeg skal sige!!!! 20 kg. Det virker da helt urealistisk (og her siger jeg ikke noget om at du lyver eller pynter på tallene) Jeg forstår det ikke!

Men jeg vil gerne røre de små bebser... for nøøøøj de er dejlige!

Anmeld

12. maj 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

Hej girls...

Jeg tog 9 kg på med Mikkel og smed også det hele med det samme. Det resulterede så i små strækmærker nederst på maven øvøv men det er så små så det går nok. Tror ikke man kan gøre så meget. Kroppen skal nok ommøblere der hvor der mangler til mælk osv

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

Malene84 skriver:

Hej girls...

Ved ikke om det er farligt at tabe sig for hurtigt, men en af ulemperne kan være at man får galdesten... Jeg har nemlig lige fået fjernet min galdeblære i torsdags pga af det. Jeg tabte de 9 kg jeg tog på under graviditeten på 1 uge, og det KUNNE være en af grundende til jeg fik galdesten. Ikke sagt at det var det, det kan de nemlig ikke sige med sikkerhed.. Det er ikke for at give dig ting at frygte, men bare min egen erfaring..  

Anmeld

12. maj 2010

matryoshka

Jeg ville sige at det ikke er unormalt. Jeg yog selv ca. 12 kg på, og var tilbage på min gamle vægt igen nogle dage efter fødslen. Det var dog ikke tvillinger.. Men man må jo regne med at tabe babyens vægt, vand, moderkafe, fostervand, ekstra blod osv. Så det er nok det din graviditet vejede! Og så er der jo mange der taber sig enormt meget af at amme.. Jeg tabte så ikke mere end de 12 kg, og jeg ligner heller ikke mig selv endnu.

Anmeld

13. maj 2010

MoarTNoah

Malene84 skriver:

Hej girls...

altså jeg tog 17,5kg på under graviditeten, og jeg turde heller ikke gå på vægten efterfølgene. gjorde det præcis efter en uge lissom dig, og jeg havde tabt 15kg

så tror det er meget normalt

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Tillykke med de to små..

Og det er jo ikke kun fedt du har tabt, sikkert kun en lille del af det har været fedt...det andet er børn, væske, fostervand, moderkage osv..

Jge tabte selv 16-18 kg fra dag til dag....tissede også meget længe, jeg havde så meget væske i kroppen...

Anmeld

13. maj 2010

Mette-Marie

Jeg tog 15,5 kg på i min første graviditet og havde tabt mig 21 kg efter 6 dage. Jeg tabte mig slet ikke ved at amme og det var jeg glad for, da mit BMI i forvejen var lavt  

Mette 36+4

Anmeld

13. maj 2010

Mathilde

Det er godt nok vildt!

Ulempen kan være at du taber dig yderligere hvis du ammer og du ligner ikke en der har så meget ekstra på sidebenene... Jeg tabte mig selv en del i starten af ammeperioden, ca. 2kg/uge. Så det skal du nok lige tænke over hvis du ikke har noget at tage af

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

WOW.. Jeg tog 18 kg på med min søn og de var væk igen 14 dage efter jeg havde født.. Det meste af det var vand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.