Zette skriver:
Ja det program var simpelthen rørende, og meget meget hårdt at se børnene have sådan et skjold udenom dem selv.
Fejt at moren løj så meget lige op i ansigtet på sine børn når hun havde drukket - det lyste bare ud af hende. Men kan samtidig godt forstå da hun bliver overrumplet at hun i starten gerne vil have slukket kameraet og gerne vil væk.
Men super super flot hun tog derop. Jeg tror dog ikke at hun forblev ædru efterfølgende 
Man får et skjold omkring sig.. For det ér tabu at have en alkoholiker i familien, og det er svigt på svigt, i evigheder. Og den gamle sang om "jeg har ikke drukket" med at de lugter af morgenværtshus ud ad munden....
På den anden side forstår jeg godt moderen, for det er jo bagholdsangreb, hvor han/hun får stillet et ultimatum... Men havde man givet dem en uge til at tage beslutningen var den nok aldrig blevet taget... Så havde møllen bare kørt videre..
Jeg tror heller ikke hun forblev ædru.. Jeg tror ca halvdelen får tilbagefald inden for de første 6 mdr... Men det er ikke noget jeg har statistik på!
Anmeld