Af kærlighed er du blevet til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

smokin

nutche skriver:

ja lidt derhen af. jeg er en af dem der ikke reder seng, ikke kalder baby ved navn, eller skriver navnet nogle steder før fødslen. jeg tør simpelthen ikke tro på at alt er i orden før den lille er født.

Det må ikke være rart at have det sådan. Jeg bliver nødt til at tage det afslappet.... ellers vil jeg få dårlige nerver på ingen tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Det må ikke være rart at have det sådan. Jeg bliver nødt til at tage det afslappet.... ellers vil jeg få dårlige nerver på ingen tid

neej det kan godt være en hindring af og til,  men har da formået at føde 4 børn alligevel

Anmeld

12. maj 2010

smokin

nutche skriver:

neej det kan godt være en hindring af og til,  men har da formået at føde 4 børn alligevel

Så du har slet ikke noget at være overtroisk over efter min mening.... men kan nu godt forstå dig.

Anmeld

12. maj 2010

NinaNymannMadsen

Zette skriver:

Altså jaaaa Vi forstår hinanden. hihi

Det er nok mest mit behov der bliver stillet når lille babyMalou får det på... meeeeeeen det er også dejligt!

ja..

det er nok rigtig nok. men når hun så bliver ældre så vil hun selv være glad for den. jeg  ved da at den kæde jeg selv fik af mine forældre i dåbsgave da jeg blev døbt den kan jeg næsten ikke gå uden. og nu har min datter fået en magen til så glæder mig til hun kan bruge den...

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Så du har slet ikke noget at være overtroisk over efter min mening.... men kan nu godt forstå dig.

hvis man mener at hver person får tildelt en vis portion lykke i sit liv, så har jeg bestemt fået min del men det gør også at man bliver lidt mere bekymret for hver gang, for kan det virkelig passe at man kan være SÅ heldig

tak for forståelsen, og lad os så komme tilbage til emnet din smukke halskæde

Anmeld

12. maj 2010

K&S

Zette skriver:

Jeg har flottet mig idag og hentet Malous gave i 14 karat. Nicolai tænker jeg er tosset, men jeg er faktisk ligeglad!

Jeg har købt denne kæde med vedhæng til prinsessen af ren kærlighed.. vi er på den gode side af 2000 kr. så har jeg vidst ikke sagt for meget! Men jeg glæder mig virkelig til at give hende den på, også selvom det blot er for få minutter...

Min plan er at få graveret hendes fødselsdato i den når hun er kommet ud, på bagsiden...

Jeg ville oprindeligt have haft et hjerte med lidt blomsterværk i kanten af hjertet, men de lå simpelthen på 2000 alene for vedhænget.

Er det for meget at købe noget så dyrt til en baby?

Arhh jeg synes det er så fint...

Jeg synes, det er en super flot gave og så pyt med hvad den har kostet, hvis du har haft råd....!

Jeg har selv en halskæde magen til fra min barnedåb og den bruger jeg da nogle gange også nu som voksen - jeg har godt nok måtte investere i en længere kæde, den originale kunne ikke heeeelt nå rundt om halsen

Anmeld

13. maj 2010

Mig med maven

Med fare for at min mand banker mig smiler... Er der så noget der er for meget til baby?

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Åhh hvor er den fin  Man kan ikke sætte pris på kærlighed, jeg synes det er en god gave som jeg er sikker på, at hun blir glad for.

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Åhh hvor er den fin  Man kan ikke sætte pris på kærlighed, jeg synes det er en god gave som jeg er sikker på, at hun blir glad for.

Anmeld

13. maj 2010

lululupo

århhhhhhh hvor den hyggelig..... sødes!!! Min mor har gemt mit armbånd og halskæde samt min første natkjole ( i 31 år, fantastisk mor) så det går direkte videre til lille prinsessen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.