Af kærlighed er du blevet til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

smokin

Jeg har flottet mig idag og hentet Malous gave i 14 karat. Nicolai tænker jeg er tosset, men jeg er faktisk ligeglad!

Jeg har købt denne kæde med vedhæng til prinsessen af ren kærlighed.. vi er på den gode side af 2000 kr. så har jeg vidst ikke sagt for meget! Men jeg glæder mig virkelig til at give hende den på, også selvom det blot er for få minutter...

Min plan er at få graveret hendes fødselsdato i den når hun er kommet ud, på bagsiden...

Jeg ville oprindeligt have haft et hjerte med lidt blomsterværk i kanten af hjertet, men de lå simpelthen på 2000 alene for vedhænget.

Er det for meget at købe noget så dyrt til en baby?

Arhh jeg synes det er så fint...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

NinaNymannMadsen

Den er da bare rigtig flot og sød. Det er ikke for meget til ens gulklump vil jeg sige. Bruger de penge jeg kan på min datter hun skal ikke mangle noget som helst. Er sikker på jeres lille prinsesse vil blive glad for kæden når hun bliver stor nok til at kunne sætte pris på sådan nogen ting.

Anmeld

12. maj 2010

CiSo

det er en super god idé og rigtig sød er den også!

-men lige et godt råd, gem den for hende indtil hun er stor nok til at passe på den. jeg fik nemlig sådan et guld hjerte i dåbsgave og det fik jeg lov til at gå med som 6 årig eller deromkring og det gik jeg og bed i, så den dag idag er det fuld af tandmærker og helt faldt hvilket jeg syntes er lidt ærgeligt!

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Astasmor skriver:

Den er da bare rigtig flot og sød. Det er ikke for meget til ens gulklump vil jeg sige. Bruger de penge jeg kan på min datter hun skal ikke mangle noget som helst. Er sikker på jeres lille prinsesse vil blive glad for kæden når hun bliver stor nok til at kunne sætte pris på sådan nogen ting.

Altså jaaaa Vi forstår hinanden. hihi

Det er nok mest mit behov der bliver stillet når lille babyMalou får det på... meeeeeeen det er også dejligt!

Anmeld

12. maj 2010

wamse

Hvor er den smuk Ved ikke om det er for mange penge at bruge, hvis i har råd til det, er det vel fint nok Lærke har også et dagmarkors i guld, hvor jeg bare skifter kæden når hun ikke kan passe den lille kæde mere. Jeg har også stadig mit dagmarkors, som jeg fik i min dåb. Så er det jo ikke ret mange penge, hvis de bruges så mange år

Smuk det er den absolut og kan godt forstå din prinsesse skal have den.

Anmeld

12. maj 2010

smokin

wamse skriver:

Hvor er den smuk Ved ikke om det er for mange penge at bruge, hvis i har råd til det, er det vel fint nok Lærke har også et dagmarkors i guld, hvor jeg bare skifter kæden når hun ikke kan passe den lille kæde mere. Jeg har også stadig mit dagmarkors, som jeg fik i min dåb. Så er det jo ikke ret mange penge, hvis de bruges så mange år

Smuk det er den absolut og kan godt forstå din prinsesse skal have den.

Hun har jo fået den! Eller jeg har betalt den. Jeg har ikke sådan noget fra mine forældre overhovedet og jeg tror det er derfor det betyder ekstra meget for mig at hun får det fra mig og min kæreste af. Jeg har jo lige solgt 8 hvalpe og har brugt penge fra dem på det. Jeg kiggede også på en til 5000 alene for smykket, men så begyndte det at blive lidt for vildt... Den her er tilpas, enkelt og stadig vildt smuk.. Og kæden er ret stor... så hun vil kunne bruge den længe.

Det er iøvrigt guld hele vejen igennem og ikke det der belagte noget. Ville købe noget ordenligt. Ligesom at kæden også er guld og ikke en belagt. Det så vildt mærkeligt ud da hun viste mig de belagte med hjertet i. slet slet ikke pænt.

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

synes den er rigtig sød, min datter har en bare i sølv, som hun fik af sin oldemor

det sagt så synes jeg det er virkelig mange penge at gi for et smykke, og jeg er lidt overtroisk hvad sådan noget angår...så det var ikke noget jeg ku finde på.

men ja, meget smukt, og en rigtig sød tanke.

Anmeld

12. maj 2010

smokin

nutche skriver:

synes den er rigtig sød, min datter har en bare i sølv, som hun fik af sin oldemor

det sagt så synes jeg det er virkelig mange penge at gi for et smykke, og jeg er lidt overtroisk hvad sådan noget angår...så det var ikke noget jeg ku finde på.

men ja, meget smukt, og en rigtig sød tanke.

Altså overtroisk hvordan? Som at baby dør? Eller?

Jeg er slet slet ikke overtroisk og elsker at købe ting til baby! og det her var nok det bedste jeg har købt under hele graviditeten. Kigger på den flere gange om dagen - må sige at mit ego virkelig er blevet plejet idag

Anmeld

12. maj 2010

smokin

sophieamalia skriver:

det er en super god idé og rigtig sød er den også!

-men lige et godt råd, gem den for hende indtil hun er stor nok til at passe på den. jeg fik nemlig sådan et guld hjerte i dåbsgave og det fik jeg lov til at gå med som 6 årig eller deromkring og det gik jeg og bed i, så den dag idag er det fuld af tandmærker og helt faldt hvilket jeg syntes er lidt ærgeligt!

ihh jah - det var et godt råd. Jeg tænker at hun kan have den på til festlige lejligheder indtil hun er stor nok til at forstå værdien af den... og her mener jeg ikke rent pengemæssigt.

Min søster fik en ring med en rød sten i til sin dåb og gik med den i folkeskolen... en dag var den så pist borte.

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Altså overtroisk hvordan? Som at baby dør? Eller?

Jeg er slet slet ikke overtroisk og elsker at købe ting til baby! og det her var nok det bedste jeg har købt under hele graviditeten. Kigger på den flere gange om dagen - må sige at mit ego virkelig er blevet plejet idag

ja lidt derhen af. jeg er en af dem der ikke reder seng, ikke kalder baby ved navn, eller skriver navnet nogle steder før fødslen. jeg tør simpelthen ikke tro på at alt er i orden før den lille er født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.