hvor lang tid må man ligge på maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

smokin

noname skriver:

HAHAHAHA

heller ikke her... men selvfølgelig hvis man en aften gerne vil vugges i søvn er maven da en oplagt mulighed... hvis man kan holde det ud... avav og puhh  bare tanken

jeg kan ikke ligge på siden, så gør det ondt i maven. Jeg kan ikke ligge på ryggen for så bliver jeg svimmel, jeg kan ikke ligge på maven for så losser barnet "du MASER mig!!! "... JAMEN ARGH!!!

Så jeg sover 10 minutter på siden, 10 minutter på ryggen... halvt på maven... haha og min kæreste er meget glad for at vi har fået ny og stor seng så han ikke kan mærke jeg vender mig natten lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

NoName

Zette skriver:

jeg kan ikke ligge på siden, så gør det ondt i maven. Jeg kan ikke ligge på ryggen for så bliver jeg svimmel, jeg kan ikke ligge på maven for så losser barnet "du MASER mig!!! "... JAMEN ARGH!!!

Så jeg sover 10 minutter på siden, 10 minutter på ryggen... halvt på maven... haha og min kæreste er meget glad for at vi har fået ny og stor seng så han ikke kan mærke jeg vender mig natten lang.

Har det på samme måde og jeg er endda kun 29+0 så den sidste tid bliver laaang...

Anmeld

12. maj 2010

smokin

noname skriver:

Har det på samme måde og jeg er endda kun 29+0 så den sidste tid bliver laaang...

Det kan kun blive værre haha

Anmeld

12. maj 2010

Pige2009

ja, jeg er en af dem der sover aller bedst på maven!  

Men så blev jeg jo gravid, og så vil jeg lige hører jer, er der ikke et tidspunkt hvor man ikke må sove på maven mere, og hvornår stoppede i med det??

Sophie

Du må ligge på maven lige så længe, du selv kan holde det ud  Jeg stoppede med at ligge på maven, da jeg var 32 uger henne.

K.h. Linda

Anmeld

13. maj 2010

thessemarie

Jeg er 36+1 og jeg sover stadig på maven det meste af natten.. Ligger jeg på andre måder roder jeg rundt..

Anmeld

13. maj 2010

Trolde_mor

Syntes det er vildt at jer der er kunne sove på maven til 20+.. Jeg er 20 + 1 og har ikke kunne gøre det siden uge 10 ca. Gjorde simpelthen ondt

Men saaaavner det MEGET! Sover normalt altid på maven...

Anmeld

13. maj 2010

CiSo

ja jeg syntes godt nok også det er vildt, at i har kunnet det? Jeg kan slet ikke forstille mig det. Men hvem ved, det kan være jeg bliver en af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.