Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, jeg er en af dem der sover aller bedst på maven!
Men så blev jeg jo gravid, og så vil jeg lige hører jer, er der ikke et tidspunkt hvor man ikke må sove på maven mere, og hvornår stoppede i med det??
Sophie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sophieamalia skriver: ja, jeg er en af dem der sover aller bedst på maven! Men så blev jeg jo gravid, og så vil jeg lige hører jer, er der ikke et tidspunkt hvor man ikke må sove på maven mere, og hvornår stoppede i med det?? Sophie
Har aldrig kunnet lide at sove på maven, men har ofte ligget på maven og læst; det stoppede jeg med de den begyndte at bule (dvs uge10 ca )
Jeg er også en, der sover på maven, men det stoppede brat under graviditeten en nat hvor jeg havde kigget forkert eller også var jeg for gravid, for vågnede og skulle kaste op. Var vel i 20 uge.
Sweet dreams
ida
Lige så længe som det er muligt for dig:0) Har aldrig hørt eller læst om at man ikke må:0)
Christina
til du ikke gider mere!
super, tak for svar!
så kan jeg godt ligge på maven lidt endnu, bare jeg dog ikke ender med at kaste op!
Zette skriver: til du ikke gider mere!
Enig,
sov du bare på maven til du ikke kan holde det ud mere, det kommer helt af sig selv...
noname skriver: Enig, sov du bare på maven til du ikke kan holde det ud mere, det kommer helt af sig selv...
Ja jeg gider i hvert fald IKKE mere! haha...
Jeg kan nok heller ikke
Zette skriver: Ja jeg gider i hvert fald IKKE mere! haha... Jeg kan nok heller ikke
HAHAHAHA
heller ikke her... men selvfølgelig hvis man en aften gerne vil vugges i søvn er maven da en oplagt mulighed... hvis man kan holde det ud... avav og puhh bare tanken
hihi, ja op et tidspunkt giver det nok sig selv!
Men jeg er nu mere bange for at mase babyen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128