Hjælp, anmeldelse af billede på fb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

FrkLarsen

Zette skriver:

Ok klam klam type! Tænk at de også findes herude på landet....

Ak ja, du må finde nogen der er værd at samle på for det er hun da bestemt ikke. Og håber du får det anmeldt på facebook.

Jeps, jeg sætter alt ind for at få fjernet VORES billede fra hendes album! .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

smokin

FrkLarsen skriver:

Jeps, jeg sætter alt ind for at få fjernet VORES billede fra hendes album! .

Nu er det lidt svært at se men har hun klippet tekst med dit navn og cpr væk? eller hvordan?

Skummel type!

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Nu er det lidt svært at se men har hun klippet tekst med dit navn og cpr væk? eller hvordan?

Skummel type!

Det billede som hun har lagt ind er et billede som jeg tog lige omkring nf af selve billedet.

jeg har det i mit album her på baby.dk, det burde også stå uploadings dato.

Kan sende dig en pb med koden, det ligger uder albummet : scanningsbilleder .

Tog et nyt hvor man kunne se teksten, altså navn, cpr nr osv. selvom det nok er meget utydligt .

Sender lige en pb med kode

Anmeld

12. maj 2010

smokin

FrkLarsen skriver:

Det billede som hun har lagt ind er et billede som jeg tog lige omkring nf af selve billedet.

jeg har det i mit album her på baby.dk, det burde også stå uploadings dato.

Kan sende dig en pb med koden, det ligger uder albummet : scanningsbilleder .

Tog et nyt hvor man kunne se teksten, altså navn, cpr nr osv. selvom det nok er meget utydligt .

Sender lige en pb med kode

jeg tror du misforstår mig. Jeg tror på at det er dit billede, men jeg tænker på om HUN har afskåret dine detaljer fra billedet så det kun er billedet....

Anyway, jeg synes bare du skal få anmeldt hende i en fart. Sådan en klam kælling. Gad vide om hun har hukket de andre billeder fra andre?

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Zette skriver:

jeg tror du misforstår mig. Jeg tror på at det er dit billede, men jeg tænker på om HUN har afskåret dine detaljer fra billedet så det kun er billedet....

Anyway, jeg synes bare du skal få anmeldt hende i en fart. Sådan en klam kælling. Gad vide om hun har hukket de andre billeder fra andre?

Må have misforstået dig

de andre billeder er rigtige nok, min kæreste cammede med hende hvor hun viste dem, men hun kunne altså ikke vise det 4 og sidste billede som er vores..

Jeg anmelder det så hurtigt som muligt

Anmeld

12. maj 2010

smokin

FrkLarsen skriver:

Må have misforstået dig

de andre billeder er rigtige nok, min kæreste cammede med hende hvor hun viste dem, men hun kunne altså ikke vise det 4 og sidste billede som er vores..

Jeg anmelder det så hurtigt som muligt

Kæmpe kado til jer så! Jeres baby er lækre end hendes egen... så hun er nødt til at "låne"

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Zette skriver:

Kæmpe kado til jer så! Jeres baby er lækre end hendes egen... så hun er nødt til at "låne"

Hahaha, der kan være noget om det .

Anmeld

12. maj 2010

ekzunz

Jeg tror da bare du skal lægge dit eget scanningsbillede på hendes væg og skrive at det er da pudsigt som jeres babyer ligner hinanden - eller om der måske er sket en fejl..... Det kan jo ikke være så fedt at ens mor ser at man hugger scanningsbilleder fra andre....

Anmeld

13. maj 2010

FrkLarsen

Znuzke skriver:

Jeg tror da bare du skal lægge dit eget scanningsbillede på hendes væg og skrive at det er da pudsigt som jeres babyer ligner hinanden - eller om der måske er sket en fejl..... Det kan jo ikke være så fedt at ens mor ser at man hugger scanningsbilleder fra andre....

Det lyder også som en god idé .

Det må jeg få kæresten til at gøre, da det kun er ham der er venner med hende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.