Hjælp, anmeldelse af billede på fb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder.

Jeg står i den her meget sure situation at en af min kærestes veninder er gravid, og var til sin første nf igår. 

I Lørdags skrev jeg med hende på msn og hun ville meget gerne se et billede af vores kommende datter fra da vi var til nf. 

Jeg sendte selvfølgelig et billede til hende, hvilket hun blev glad for.

Nu har kæresten og jeg så opdaget at hun har lagt VORES billede ind på fb hvor hun skriver at det er altså hendes baby der er på billedet. 

Vi har prøvet at få fat i hende telefonisk, på fb og via msn, men intet svar! . Hun bruger også billedet som profilbillede på messenger. 

Kan jeg anmelde det til facebook og hvis ja, hvor henne kan jeg gøre det henne af? 

En lidt muggi Kamilla 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Svei

Hvorfor gør hun det...er hun ikke rigtig gravid, mon?

Du kan da melde billedet, er der ikke en sådan knap...men egentlig ville jeg nok lige trække vejret og så tage ud og snakke med hende ansigt til ansigt, for det lyder da lidt som om der er noget der ikke helt stemmer

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Yrsa skriver:

Hvorfor gør hun det...er hun ikke rigtig gravid, mon?

Du kan da melde billedet, er der ikke en sådan knap...men egentlig ville jeg nok lige trække vejret og så tage ud og snakke med hende ansigt til ansigt, for det lyder da lidt som om der er noget der ikke helt stemmer

Hun har 3 billeder liggende udover vores, som er af hendes baby. Så gravid er hun vidst. 

Jeg bliver bare helt forarget over hvordan hun kan finde på det? :O 

Anmeld

12. maj 2010

wamse

Til højre under billedet kan man anmelde det men ved ikke hvor lang tid det tager inden der sker noget og om der over hovedet sker noget

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

Ej øv den er ikke sjov er hun gravid? Jeg mener der er en anmeld knap ved hvert billed for neden. Ej det da bare ikke sjovt øv øv og også for hende for det lyder da som om der er noget galt Har i prøvet at køre ud til hende? 

Held og Lykke med det.

Knus Diana

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Er du sikker på hun ved at det er jeres billede ?  Kan jo være hun har taget fejl trods alt..

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Er du sikker på hun ved at det er jeres billede ?  Kan jo være hun har taget fejl trods alt..

Jamen ingen af de andre billeder hun har liggende af sin baby ligner vores. 

Jeg tror godt hun ved at hun har gjort noget galt siden hun ikke svare os på opkald, msn og fb. 

Anmeld

12. maj 2010

Risen

FrkLarsen skriver:

Jamen ingen af de andre billeder hun har liggende af sin baby ligner vores. 

Jeg tror godt hun ved at hun har gjort noget galt siden du ikke svare os på opkald, msn og fb. 

hmm.. virker bare mærkeligt at man ville hugge et scanningsbillede fra en anden.. Tænker at hvis hun selv har lagt sine billeder ind på computeren så er de måske havnet i den mappe som dit lå i og så har hun måske ved en fejl lagt det ind? .. Hvis hun virkelig havde nappet dit billede med vilje ville hun så ikke prøve at skjule det lidt bedre ? For det er da total pinligt ..

Anmeld

12. maj 2010

FrkLarsen

Risen skriver:

hmm.. virker bare mærkeligt at man ville hugge et scanningsbillede fra en anden.. Tænker at hvis hun selv har lagt sine billeder ind på computeren så er de måske havnet i den mappe som dit lå i og så har hun måske ved en fejl lagt det ind? .. Hvis hun virkelig havde nappet dit billede med vilje ville hun så ikke prøve at skjule det lidt bedre ? For det er da total pinligt ..

Jo det kan da godt være  

Vi prøver at få fat i hende igen, ellers tager vi ud til hende. 

Tak for dine svar 

Anmeld

12. maj 2010

Risen

FrkLarsen skriver:

Jo det kan da godt være  

Vi prøver at få fat i hende igen, ellers tager vi ud til hende. 

Tak for dine svar 

Ja det synes jeg er en god idé.. Man skal huske nogle gange at vælge sine kampe med omhu.. .. Held og lykke, håber det hele bare er en misforståelse ! Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.