hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Barbamama

frk.Quaade skriver:

jeg har været utilfreds med mit navn i mange år da det os er et drengenavn michell... og har altid gerne have et rigitgt pigenavn og mellemnavn ... såå vil gerne hedde michella malou quaade...

SKIFT Michella er et SMUKT navn! Ha ha ha Jeg har altid været glad for mit navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

otlitrom

frk.Quaade skriver:

jeg har været utilfreds med mit navn i mange år da det os er et drengenavn michell... og har altid gerne have et rigitgt pigenavn og mellemnavn ... såå vil gerne hedde michella malou quaade...

Det synes jeg sagtens du kan.. Du ændrer som sådan ikke så meget.. Du tilføjer et bogstav Og jeg synes kun dit navn bliver pænere af det Som du siger, bliver det lidt mere piget

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

Michella er et SMUKT navn så det synes jeg bare du skal gøre!

Anmeld

12. maj 2010

MichellaMalou

synes nemlig os det gøre det pænere.. og ja det er et bogstav mere. også et mellemnavn... og jaa det blir bare mere piget,, og da jeg har fået lov af min mor..

Anmeld

12. maj 2010

Mum33

Syntes det er fint at tage nyt navn, men syntes dog at Malou er lidt for "De unge mødre" agtigt ......

Anmeld

12. maj 2010

MichellaMalou

I.E.K. skriver:

Syntes det er fint at tage nyt navn, men syntes dog at Malou er lidt for "De unge mødre" agtigt ......

tjah kan du have ret i.. men det er ikk derfor har gerne ville hedde det meget længe og synes os bare det passer perfekt til michella

Anmeld

12. maj 2010

Muffinmus

næ, synes da mn kan skifte navne hvis man vil når man vil:-)

Fik selv andet fornavn i 2 klasse, beholdte dog mit første navn, bare som mellem navn, men skiftede tilbage igen da jeg blev 14..

Så her var det ikek et navn jeg blev ved med at kunne lide:-)

Men kan du bedre lide Michella så er det da bare at skifte.

Anmeld

12. maj 2010

Moar'en

Jeg kan slet ikke se der er noget galt i at skifte navn, og slet ikke når det er så lidt du skifter

Min moster "skiftede" også navn fra susanne til sanne, der er aldrig nogen der har kaldt hende susanne, det gjorde hun da hun var ca 40

Anmeld

12. maj 2010

MichellaMalou

kan jeg heller ikk bare mange som ikk forstår jeg ikk vil hedde michell... for de synes det er et pænt navn men det synes jeg ikk... og det forstår de bare slet ikk

Anmeld

12. maj 2010

smokin

kitty skriver:

Der kan jo være så mange grunde til, hvorfor man ønsker at skifte.

Er det hele dit navn? Eller vil du have et nyt mellemnavn? Hvordan tænker du??

Ja hvad er grunden tænker jeg også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.