hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

MichellaMalou

hvor mange synes det er latterligt en voksen eller en på min alder vil skifte navn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

otlitrom

Der kan jo være så mange grunde til, hvorfor man ønsker at skifte.

Er det hele dit navn? Eller vil du have et nyt mellemnavn? Hvordan tænker du??

Anmeld

12. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hvad vil du gerne hedde??

Anmeld

12. maj 2010

Risen

frk.Quaade skriver:

hvor mange synes det er latterligt en voksen eller en på min alder vil skifte navn???

Sys ikke det er åndssvagt at skifte navn på nogle måder hvis man VIRKELIG er utilfreds med sit navn.. Men synes desværre det bliver "misbrugt" nogle gange..

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Hvordan skifte navn....vil du skifte navn?

Altså det mest latterlige og skræmmende jeg har oplevet var en mor der skiftede navn på sig selv og sine børn fordi hun havde talt med sådan en "nummer-dame"...stakkels børn, de var 6 og 10 år da de pludselig skulle hedde noget andet fordi det gav god karma, energi eller godt liv....CHRIST!!!

Anmeld

12. maj 2010

oo

hmm...da jeg blev døbt som 13 årig tog jeg et selvvalgt mellemnavn...det blev efterfølgende en tradition i min familie, så hele "min generation" har taget et selvvalgt mellemnavn ved voksendåben. samtidig tog jeg også min mors efternavn, da hun skiftede tilbage til sit pigenavn. Da jeg blev gift med Søren slettede jeg både min fars og min mors efternavn og tog Sørens, så jeg har ikke heddet "det samme" ret længe ad gangen (udover mit fornavn)

så skift! hvis det gør dig glad

Anmeld

12. maj 2010

4xGreve

det kommer an på så meget, jeg er en af dem der overvejer navn forandring selvom jeg er helt vildt glad for mit navn, men har et for langt efternavn og hvis vi f.eks skal ud at rejse kan det godt skabe problemer og det kan ende med at vores dyr betalte rejse ikke bliver til noget fori f.eks Daniella eller jeg ikke må stige ombord fordi vores navn ikke matcher det der evt. står i pas og på deres skærm...

Så syntes det kommer meget an på grunden til hvorfor man ønsker at skifte navn...

Anmeld

12. maj 2010

Ina33

Yrsa skriver:

Hvordan skifte navn....vil du skifte navn?

Altså det mest latterlige og skræmmende jeg har oplevet var en mor der skiftede navn på sig selv og sine børn fordi hun havde talt med sådan en "nummer-dame"...stakkels børn, de var 6 og 10 år da de pludselig skulle hedde noget andet fordi det gav god karma, energi eller godt liv....CHRIST!!!

ha ha ja jeg er heller ikke lige til det der numerologi - eller hvad det nu hedder...

Anmeld

12. maj 2010

MichellaMalou

jeg har været utilfreds med mit navn i mange år da det os er et drengenavn michell... og har altid gerne have et rigitgt pigenavn og mellemnavn ... såå vil gerne hedde michella malou quaade...

Anmeld

12. maj 2010

Svei

frk.Quaade skriver:

jeg har været utilfreds med mit navn i mange år da det os er et drengenavn michell... og har altid gerne have et rigitgt pigenavn og mellemnavn ... såå vil gerne hedde michella malou quaade...

Gør det gør det gør det...jeg synes også det er meget pænere det du vil hedde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.