F.C. Barcelona kage til konfirmation (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Hold op den er flot.

Du skal da tage til Barcelona i weekenden og storproducere denne kage. Naar (eller hvis) de nu vinder ligaen saa vil hver Barça fan da have saadan en kage at fejrer med.

Ha ha...ja det er da det jeg skal....jeg havde oz godt spekuleret over hvad jeg dog skulle finde på i weekenden ! Men jeg syns da det er vildt sødt at du mener jeg ville kunne markedsføre den dernede!

Alle fansene skulle da være hjerteligt velkomne til at smide lidt bestillinger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

propogberta

Miss.Sunshine skriver:

Finder man opskrifter på det fyld i bruger i det der kagehæfte??

Ja nogen er i kagehæftet og andre finder man på nette eller i koge/bage bøger og andre opfinder man selv hen af vejen

Anmeld

13. maj 2010

Miss.Sunshine

Okay tak. Fatter slet ikke i kan bage sådan der. Det ville jeg dælme gerne lære. Syntes det er VILDt flot!

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

6800 skriver:

SUPER fed kage....blander du selv alle farverne eller køber du det hele færdiglavet på nettet??

Tusind tak ! Jeg blander slev alle farver så bliver de nemlig lige som jeg vil ha dem

Anmeld

13. maj 2010

Mira0911

Kanon flot kage...

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

MoarJ skriver:

Kanon flot kage...

Tak

Anmeld

13. maj 2010

3rollinger

Anja Dahl skriver:

Ha ha...ja det er da det jeg skal....jeg havde oz godt spekuleret over hvad jeg dog skulle finde på i weekenden ! Men jeg syns da det er vildt sødt at du mener jeg ville kunne markedsføre den dernede!

Alle fansene skulle da være hjerteligt velkomne til at smide lidt bestillinger!

Er du vild! Du ville blive en bragende success. Spanierne er generelt ikke til selv at bage kager, men de kan godt lide dem. Jeg har altid haft stor succes med mine bradepandekager paa arbejdet. Hvis det ikke var fordi alle generelt er paa kur. Saa jeg faar skaeld ud, men spist det blvier den

Og mine forsoeg ud i kagepyntningen er blevet ret godt modtaget, og de kan ellers slet ikke maale sig med dine kreationer.

Saa kom du bare herned. Igaar vandt Atletico Madrid ogsaa en praemier, saa nu har du to klubber at bage for .

Anmeld

13. maj 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Er du vild! Du ville blive en bragende success. Spanierne er generelt ikke til selv at bage kager, men de kan godt lide dem. Jeg har altid haft stor succes med mine bradepandekager paa arbejdet. Hvis det ikke var fordi alle generelt er paa kur. Saa jeg faar skaeld ud, men spist det blvier den

Og mine forsoeg ud i kagepyntningen er blevet ret godt modtaget, og de kan ellers slet ikke maale sig med dine kreationer.

Saa kom du bare herned. Igaar vandt Atletico Madrid ogsaa en praemier, saa nu har du to klubber at bage for .

Ha ha...jamen så ku det da godt være man sku overveje at lave en kage turne til spanien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.