F.C. Barcelona kage til konfirmation (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.909 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

propogberta

F.C. Barcelona kage til en konfirmation. Kagen skulle laves som en græsplæne med skjoldet på og en fodboldspiller med nr.9 på ryggen da det er favoritten og det nr. han selv spiller i ! Kagen består af 2 lyse bunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag marabou creme og 1 lag med vanillecreme med friske jordbær.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

F.C. Barcelona kage til en konfirmation. Kagen skulle laves som en græsplæne med skjoldet på og en fodboldspiller med nr.9 på ryggen da det er favoritten og det nr. han selv spiller i ! Kagen består af 2 lyse bunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag marabou creme og 1 lag med vanillecreme med friske jordbær.

Fed kage Anja, der gør du en konfirmand meget glad, tror jeg

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

FED...... Må tilstå jeg elsker alle de fodboldkager der bliver lavet... IHH, fodbold er nu en god opfindelse

Anmeld

12. maj 2010

Lullaby

Anja Dahl skriver:

Hvordan laver du det der græs-agtige noget?

Anmeld

12. maj 2010

Risen

MorpåSjælland skriver:

Uden overhovedet at have styr på kage dimsedutter osv tænker jeg på en hvidløgs hakker eller hvad det hedder..

Anmeld

12. maj 2010

propogberta

Dot D skriver:

Fed kage Anja, der gør du en konfirmand meget glad, tror jeg

Tak

Det håber jeg da! Forældrene mente i hvert fald han ville blive super lyklig! Han ved ikke noget om at han får den så de var spændte på at se ham i hovedet i morgen!

Anmeld

12. maj 2010

propogberta

VIPpigen skriver:

FED...... Må tilstå jeg elsker alle de fodboldkager der bliver lavet... IHH, fodbold er nu en god opfindelse

Tak ! He he..men jeg ku nu nok finde på noget der var sjovere end lige fodbold

Anmeld

12. maj 2010

propogberta

MorpåSjælland skriver:

Det er RI der er tyllet på med en græstylle

Anmeld

12. maj 2010

VIPpigen

Anja Dahl skriver:

Tak ! He he..men jeg ku nu nok finde på noget der var sjovere end lige fodbold

Det er jeg sikker på, og derfor det er så godt vi er forskellige, for det ville sq da være kedeligt hvis vi alle så fodbold, eller bagte kager... hihi. Men fantastisk kage. Ville aldrig kunne sætte mine tænder i den, den er super flot

Anmeld

12. maj 2010

Diana...

FED kage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.