Hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Hava

Troede jeg var den eneste, der bare 'lader skægget stå'. Dejligt at møde en til - og mine hår er også godt dopede af hormoner.

Må så indrømme, at jeg syns min runde mave er lidt sød med alle de strithår på Fuzzy bear...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

MetteMTH

hahaha.. Hvor grineren Det der med hårene på maven, der må jeg sige at mine de stritter sgu også lige ud i luften og de er ikke lyse hår, men SORTE

Anmeld

12. maj 2010

betjenten

Hava skriver:

Troede jeg var den eneste, der bare 'lader skægget stå'. Dejligt at møde en til - og mine hår er også godt dopede af hormoner.

Må så indrømme, at jeg syns min runde mave er lidt sød med alle de strithår på Fuzzy bear...

Er glad for at jeg ikke er den eneste med pels på maven

Anmeld

12. maj 2010

DK

Kære Trine

Nu er jeg jo ansat i en brudebutik, og jeg har set det der var meget værre!! Så tag du det bare med oprejst pande!!!

Anmeld

12. maj 2010

Kruse90

Det er jo HELT vild søøde.
WOW

Anmeld

12. maj 2010

oo

Hava skriver:

ak jamen GODAFTEN til en fellow hairy mum-to-be jeg var bange for jeg var omringet af de glatbarberede herinde!!

ja maven er lidt sød med al den ståpels og især hvis man kalder den fuzzy bear

Anmeld

12. maj 2010

oo

Mette88 skriver:

hahaha.. Hvor grineren Det der med hårene på maven, der må jeg sige at mine de stritter sgu også lige ud i luften og de er ikke lyse hår, men SORTE

jep! mine also - der findes ikke lyst hår på min krop!!

Anmeld

12. maj 2010

oo

DK skriver:

Kære Trine

Nu er jeg jo ansat i en brudebutik, og jeg har set det der var meget værre!! Så tag du det bare med oprejst pande!!!

ork det er godt  jeg rundede også forfærdelseshjørnet og gik ned ad stolthedsstræde for nogle dage siden, så det er alright det hele

Anmeld

12. maj 2010

BinaMor

hehehh.. det ligner mine "vinterben"

Anmeld

13. maj 2010

bette

må indrømme at aaaaaaddd føj.. men jeg er også en af dem der hader hår..... hehe

men super du tør stå frem som hulekvinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.