Hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

oo

der er ligesom ingen stopknap på mit kropshår efter jeg blev gravid! mit hår på hovedet har altid vokset hurtigt og der er meget af det, og det er helt alright med mig, især at det igen er blevet lidt vildtert (efter en MEGET flad periode i starten af graviditeten).

Men nu er sagen jo den, at jeg ikke GIDER - på nogen måde - barbere mig i hoved og røv særligt ofte, så jeg har udviklet mig til lidt af en hulemand. og det mest syrede er, at hvor der før ligesom var en grænse for HVOR langt fx mit benhår kunne blive, så gror det bare videre og videre og videre nu. jeg har overvejet at flette det, så der bare er nogenlunde styr på det

til scanninger popper fissehåret op af bukserne som en trold af en æske, og for første gang NOGENSINDE overvejer jeg at tage bare lige kanten af det, så der er lidt mere ro på dernede!

jeg har desuden fået et lækkert unibrow...vi er ikke helt ude i Liam Gallagher, men jeg tror udmærket det kunne ske, hvis jeg ikke lige tog det værste en gang imellem!

Hårene på min mave er blevet længere og har besluttet sig for at de skal stritte direkte ud i luften

her følger lige et billede af et ben (som har fået en spøjs form af en eller anden grun) med HÅR. det tog jeg inden jeg tog mig sammen og barberede dem for en uge siden - ja og benet er vådt, så hårene ligger helt tilforladeligt ned - det tog mig en halv time at barbere begge ben...og der var ikke mere varmt vand bagefter

Heldigvis er Søren ikke emsig med kropshår (ellers var vi nok aldrig blevet kærester) og har udtalt at jeg "aldrig har haft så bløde ben" som jeg har med alle mine hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Mira0911

Det ser jo vildt ud...

Anmeld

12. maj 2010

Maya-mus

Tjuhl skriver:

der er ligesom ingen stopknap på mit kropshår efter jeg blev gravid! mit hår på hovedet har altid vokset hurtigt og der er meget af det, og det er helt alright med mig, især at det igen er blevet lidt vildtert (efter en MEGET flad periode i starten af graviditeten).

Men nu er sagen jo den, at jeg ikke GIDER - på nogen måde - barbere mig i hoved og røv særligt ofte, så jeg har udviklet mig til lidt af en hulemand. og det mest syrede er, at hvor der før ligesom var en grænse for HVOR langt fx mit benhår kunne blive, så gror det bare videre og videre og videre nu. jeg har overvejet at flette det, så der bare er nogenlunde styr på det

til scanninger popper fissehåret op af bukserne som en trold af en æske, og for første gang NOGENSINDE overvejer jeg at tage bare lige kanten af det, så der er lidt mere ro på dernede!

jeg har desuden fået et lækkert unibrow...vi er ikke helt ude i Liam Gallagher, men jeg tror udmærket det kunne ske, hvis jeg ikke lige tog det værste en gang imellem!

Hårene på min mave er blevet længere og har besluttet sig for at de skal stritte direkte ud i luften

her følger lige et billede af et ben (som har fået en spøjs form af en eller anden grun) med HÅR. det tog jeg inden jeg tog mig sammen og barberede dem for en uge siden - ja og benet er vådt, så hårene ligger helt tilforladeligt ned - det tog mig en halv time at barbere begge ben...og der var ikke mere varmt vand bagefter

Heldigvis er Søren ikke emsig med kropshår (ellers var vi nok aldrig blevet kærester) og har udtalt at jeg "aldrig har haft så bløde ben" som jeg har med alle mine hår

Hihi, hvor jeg dog grinede af det indlæg, du fyrede af! Sikke en herlig måde, du formulerer dig på  

Gid jeg selv kunne være lige så farvestrålende i mine skriverier... 

Men jo - behåring er da helt klart blevet langt mere aktuelt på min krop, efter graviditeten blev skudt igang! Mest under mine arme faktisk, hvor der tilmed også er foregået pigmentforandring, så jeg nærmest er brunlig i armhulerne  Nogle siger at det fortager sig, når graviditeten er overstået.. Dem vælger jeg lidt at stole på

Hvad angår sjove hår andre steder, barberer jeg dem altid VÆK, når jeg går i bad! Jeg kan slet ikke holde dem ud!! Også selvom jeg må famle i blinde, lige dér hvor det er allersværest at komme til Men det tager jeg, som en udfordring. Er blevet ret skrap til det, efterhånden

Men kan helt sikkert godt følge dig i at man opgiver kampen nogle gange, fordi man næsten får brugt sig en hel pose engangs-blade fra Fakta, for at holde bestanden nede

Anmeld

12. maj 2010

Soap

Jeg elsker at læse dine indlæg, du skriver så levende 

Det er helt vildt hvad hormoner kan gøre ved krops behåring men hold ta op det ligner jo nærmest min mand ben 

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Hahaha ! Må jeg anbefale en epilator   .. det gør ondt som en i *bib* , men så går der lige lidt længere tid end 2 min før de vokser ud igen  

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Ha ha fantastisk skrevet..... Men kender det al for godt, tog et laaaanngt bad igår aftes, hvor jeg bla barberede ben, og vupti her til morgen stikker, kradser de helt vildt.....

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHAHA... Så skal du helt sikkert have en dreng

Mit (krops)hår er stadig fint og feminint... Men jeg skal jo også have en pige

Tillykke.

Anmeld

12. maj 2010

businesstigger

Haha ganske fint indlæg. Fik mig til at grine. Tak for det. Har ellers været lidt smadret i dag.

Anmeld

12. maj 2010

oo

Hahaha ! Må jeg anbefale en epilator   .. det gør ondt som en i *bib* , men så går der lige lidt længere tid end 2 min før de vokser ud igen  

jeg er SÅ hooked på en epilator lige nu! jeg har opgivet at barbere dem efterfølgende og er temmelig krads på benene igen! og jeg ORKER ikke...der er tyve minutters varmt vand herhjemme, så man vil jo ikke bruge halvdelen på at barbere ben

udover at jeg får mega ondt i maven af at stå foroverbøjet allerede

Anmeld

12. maj 2010

Pia.

Du er simpelthen smilet på min grå regnvejrsdag... Så er der vist ikke mere at sige til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.